träskor & gummistövlar

Alla inlägg under januari 2011

Av anette - 31 januari 2011 17:00

Ett år äldre .....

Fick av min underbara familj blommor samt pengar till nya träningskläder

  6 helt fantastiskt vackra rödvinsglas från Orrefors av syrran med familj samt pappa !!

Har alltid velat ha ett glas med stor kupa !!!

Precis min smak

 

På söndagen kom svärmor & Eric

En gudomlig bukett med min favorit ; tulpaner !! Samt ett penga kuvert

 

En underbar helg !!!

Av anette - 28 januari 2011 17:01

Tyvärr har jag inte hunnit med min promenad idag , men jag grämer mig inte för det , får ta igen det i morgon bitti istället   . Har nämligen haft fullt upp precis hela dagen o nu håller jag PAUSE !!! En välbehövlig sådan . Gubben fortsatte med bromsarna på min bil när han kom hem , hm ..... det sista hjulet strular o läcker bromsvätska. Han hann inte klart då det var hockeyträning för trollen ikväll. Jag stannade hemma då jag skulle fixa smörgåstårtan inför morgondagen.

Den blev precis klar


Nu håller jag fredagsmys    i soffan !!!


 

Av anette - 28 januari 2011 08:11

Barnen har kommit iväg till skolan , jag myser fortf med mitt kaffe o min goa morgonrock !!

Sitter o laddar för dagens svängom med Mr Dusty !

Egentligen borde jag döpa om honom till Mr Spacy , tycker den ser spacead ut ha ha ha

Igår var vi iväg o storhandlade , lagom med folk o det gick relativt snabbt. Barnen var på Maxi´s Miniland o lekte , en toppen service för oss föräldrar.

Köpte hem lite fredagsmys till mig

 

Tänk att jag hittade Gojibär i en mataffär , trodde jag aldrig !!

Nu ska jag sätta lite fart här med städningen. Ikväll ska det fixas smörgåstårta o titta på Let´s dance !!

 

Av anette - 27 januari 2011 07:22

För er nya läsare kan jag berätta att jag varit en aktiv dansinstruktör i många många år. 2008 la jag dansskorna på hyllan av olika anledningar.

Nu ska jag börja dansa !!!! För MIN EGEN DEL!  Jag ska börja på Zumba tillsammans med syrran . Det börjar nästa fredag o jag längtar så ........

 


Ha en toppen dag !!


 

Av anette - 26 januari 2011 19:03
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av anette - 26 januari 2011 06:45

Har precis intagit mina ägg o mitt kaffe , har försökt få liv i trollen i 20 min !!! Snacka om morgon trötta   . Själv skulle jag kunna sova ett par timmar till ......

Idag händer inte så mkt , jobb , o sen e det en aktivitetsfri dag. Gubben ska byta bromsbelägg på min bil o äntligen ska jag få nya vindrutetorkare.

JAg ska förberedan lite inför lördagen..... ja man blir ju ett år äldre o syrran dyker säkert upp. Tänkte fixa till en smörgåstårta. Barnen har ju hemma match på lördag eftermiddag så det blir smidigt att ha den klar i kylen !

Nopp om jag skulle ta en kopp kaffe till ur min favvo mugg !!

 


Jaha nu kom snön till Skåne igen !!! Fy tusan vad trött jag e på snön ! Det e inte ofta jag säger det men snön var så gott som borta o man började få lite vårkänslor !!!

Hoppas det inte blir långvarigt ...

 

Av anette - 25 januari 2011 16:21

Satt just o funderade på vad jag skulle skriva om ,samtidigt tittade jag på reklamen i högerfältet. Scala - minska midjemåttet. Det hade väl varit något ?? Ibland känns ju träningen lite motig, då skulle ett par sådana sitta bra , fniss.

Nädå , som jag säger , ingen kan forma din kropp åt dig !!

Jag har kommit över mitt chokladintag !!

Det var ju inte hela världen !!

Sen snubblade jag in på en intressant blogg här idag


http://195outwork.bloggplatsen.se



Nu ska jag hinna med ett par bloggar innan dagens motion !!!

Snart e man så pass att jag kan plocka fram ursnygg

Shawn T oxå !!

 

Fullkomligt älskar hans videos !!!


 

Av anette - 25 januari 2011 06:38

Fy vilka skuldkänslor jag vaknade med !

Igår krängde jag ett helt choklad. Jag som varit så duktig o undvikit sötsaker. Första tuggan smakade riktigt sött men det tog inte lång tid förrän allt var uppätet.

  F - n , varför skulle jag ??? Nu får jag promenera hur länge som helst idag ju !!!

Så himla onödigt , men men......

Livet tar ju inte slut för en bit choklad, det e bara att komma igen , det e ju inte precis så att jag förbjudit mig själv att äta dem , men jag vill verkligen försöka.


Ute öser regnet ner , riktigt trist väder ,

hoppas att   lyser på er.

 

Skapa flashcards