träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 28 januari 2011

Äntligen Fredag

Av anette - 28 januari 2011 08:11

Barnen har kommit iväg till skolan , jag myser fortf med mitt kaffe o min goa morgonrock !!

Sitter o laddar för dagens svängom med Mr Dusty !

Egentligen borde jag döpa om honom till Mr Spacy , tycker den ser spacead ut ha ha ha

Igår var vi iväg o storhandlade , lagom med folk o det gick relativt snabbt. Barnen var på Maxi´s Miniland o lekte , en toppen service för oss föräldrar.

Köpte hem lite fredagsmys till mig

 

Tänk att jag hittade Gojibär i en mataffär , trodde jag aldrig !!

Nu ska jag sätta lite fart här med städningen. Ikväll ska det fixas smörgåstårta o titta på Let´s dance !!

 

 
 
carina jonsson

carina jonsson

28 januari 2011 13:00

Kikar in och önskar en härlig helg.Sidan jag har nu är gratis men man kan betala för att uppgradera den :) Kram

http://www.svartangel.n.nu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Skapa flashcards