träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 31 januari 2011

Härlig födelsedag

Av anette - 31 januari 2011 17:00

Ett år äldre .....

Fick av min underbara familj blommor samt pengar till nya träningskläder

  6 helt fantastiskt vackra rödvinsglas från Orrefors av syrran med familj samt pappa !!

Har alltid velat ha ett glas med stor kupa !!!

Precis min smak

 

På söndagen kom svärmor & Eric

En gudomlig bukett med min favorit ; tulpaner !! Samt ett penga kuvert

 

En underbar helg !!!

 
 
Ingen bild

Susanne

1 februari 2011 07:18

Så mycket fint du fick, och tulpanbuketten är fantastiskt fin :) KRAM

anette

1 februari 2011 13:43

visst var den , älskar blom buketter !!!

 
Karine

Karine

1 februari 2011 13:05

Har jag missat din födelsedag eller har jag grattat dig på FB?? Förlåt isf och grattis och en fång med kramar till dig!! Karine

http://karinetk.wordpress.com

anette

1 februari 2011 13:43

fniss , tror bestämd du gjorde det på FB , ingen fara i sjön vännen !!!
Kramis

 
Ingen bild

Primrose

1 februari 2011 14:07

GRATTIS i efterskott!!!
Vilka Härlioga presenter o blommor!
Verkligen snygga glas!
Träningskläder ja det behöver du som tränar ,-( Måste skärpa mig!!!!,-)
Tulpaner är VACKRA!!!
Ha det fint! KRAM från mig Primrose ,-)

anette

1 februari 2011 16:31

Tusen tack vännen !!!
Jag älskar glasen , ska invigas till helgen ;)

Hm ... träning , sitter just med feber , typiskt

kramisar

 
Marie o Troya

Marie o Troya

3 februari 2011 08:15

Sorry vännen! Stort grattis i efterskott!!! Fina presenter o en trevlig dag verkar du ju haft!

Kramen!

http://www.troyatyra.se

anette

3 februari 2011 14:59

Tackar tackar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Skapa flashcards