träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 20 februari 2011

Vilken helg :)

Av anette - 20 februari 2011 16:18

Kom iväg i fredags runt 15.00 tiden.

Vi hittade hotellet i Kristianstad ganska snabbt

 

 Fick nyckeln till rummet som visade sig vara fel !?! Vi hade ju bokat ett rum med jaccusi kar. Fick snabbt ett nytt med bubbelkaret !

Vi tog en tur på stan för att få lite käk i oss. Hade sällskap av Per m familj. Det blev O´learys .... sorry att jag skrev Harrys på min FB status .

Vi blev alla mätta o belåtna.

Tillbaka till hotellet , de andra två familjerna hade kommit. Dennis , Frida o Kasper ( Per´s son ) bestämde sig för att bada !!! Du milde så kul de hade o vi hade vatten o badskum på hela badrumsgolvet.

Sen kom de andra ! Det blev lite vin o härlig musik, barnen spelade spel o roade sig själva. Somnade alla som stockar runt 22.00

Upp 06.00 för att käka hotell frukost. Jag tog både korv,  bacon o äggröra !!! Mumsigt kan ni tro.

Strax innan 08.00 var vi på ishallen för samling.

Tänker inte rabbla en massa match resultat , alla kämpade tappert. Frida gjorde sitt FÖRSTA MÅL , o ni kan tro hon var lycklig. Dennis lyckades få en puck i solarplexus o vägrade spela mer. Han fick stå målvakt i Fridas lag istället

 

Det var en bra cup , barnen var trötta när vi lämnade Kristianstad runt 19.00 !! Stannade på McDonalds på hemvägen. Vilken underbar lördagsmiddag.

Väl hemma slappade vi lite sen var vi alla i säng till 21.30 , helt slut o utmattade !!


Idag Söndag !!!

Dennis lyckades sova till 08.00 !!

Gubben o sonen for iväg o köpte frukost frallor.

Vid 10.30 for vi ner på ...... guess what ...... jo ishallen !?!

Snacka om att man blivit  en riktig hockey familj !!!

Tyvärr blev det förlust för både U8 & U9. Men de var lika goa för det !!

Resten av dagen har varit slappe. Skulle gått på zumba ikväll , men min hals värker o jag har fått så ont i mitt öra. Kusinen kommer hit.

Barnen har sportlov nästa vecka !!


 
 
Karine

Karine

21 februari 2011 12:55

Härlig helg du har haft! :-) Duktiga Frida - kan gissa att hon var hur stolt som helst. Hon har hamnat i rätt sport kan jag tro. Gott med sportlov, ska ni åka någonstans?
*kraaaamar*

http://karinetk.wordpress.com

anette

21 februari 2011 14:32

Nopp vi kommer bara göra dags utflykter !!!
Passa på o njuta o slappa fniss
kramisar

 
Nancy

Nancy

21 februari 2011 16:36

Låter som en toppenrolig helg, kul för Frida att få göra mål, kan tänka att hon var stolt. :-)
Här har vårat lov sprungit förbi, så fort det går. Nu inväntar vi våren och påsklov,,,

Ha en go dag, kramar <3

http://nancy66.se

anette

21 februari 2011 18:36

Tiden går fort när man har kul !!!
I morgon blir det äventyrsbad :)

 
Ingen bild

Primrose

21 februari 2011 20:28

Men GUD va HÄRLIGT det låter ,-))
Snyggt hotell oxå!
Härligt att Frida gjorde MÅL!!! ,-)
Och få en puck där MÅSTE ha gjort himla ont! Stackars Dennis!
Fin mysig Helg och Du, Krya på Dig nu!
KRAM KRAM Primrose ,-)

anette

22 februari 2011 20:05

Ska försöka krya PÅ MIG MEN GUD DET E INTE LÄTT ATT HÅLLA TYST !!!
ha det fint
kramis

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards