träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 23 februari 2011

Sunny Wednesday !!

Av anette - 23 februari 2011 14:44

Solen letar sig fram mellan molnen , kan man bli annat än lycklig ?

Strax efter nio i morse ringde en komis till Dennis. Han var här runt 10.30 , Frida ringde en kompis som kom vid 11.00 .

Highlife i huset med sanna ord !!!

Försöker ta det lilla lugnan nu o vila rösten , barnen har stojjat hela fm , o man har fått höja lite på de skrovliga stämbanden ....

Gubben min e sååå go !!! Han tog samtliga barn i bilen , lämnade av Fridas kompis å sen vidare till ishallen för lite skridskoåkning !

Vi får många gånger höra från våra barn " ni gör aldrig någonting med oss ..... " Jag börjar allvarligt undra vad det ÄR de VILL att vi ska göra ???

Vi har ju tagit ledigt denna veckan för deras skull , det har varit aktiviteter varje dag o ändå e de inte riktigt nöjda ..... jag lär nog aldrig få konkreta svar heller .


Här passade jag på att ta en svängom med Mr Dusty o Miss Moppy kom oxå fram.

Ska nu fixa till lite fiskfärs. Ikväll blir det hemmalagade fiskburgare o klyftpotatis.

Försöka ta hand om lite tvätt oxå !!


Om gubben min får för sig att läsa :

 

 
 
Janeth

Janeth

23 februari 2011 20:07

Hej
Nu har jag läst ikapp bland dina blogginlägg.
Vad härligt badet verkade. Jag kan nog hålla med dig om att öronen inte gillar ljudet som är där inne. Jag har tinnitus och det skär som knivar i öronen på mig när det blir såna ljudnivåer.
Hoppas att dina stämband läker som de ska. Men nog är det svårt att vara tyst när man borde vara det? Då om någon gång kommer man på så mycket som man vill säga/prata om. ;)
Ha det så bra du kan.
Kram Janeth

http://magnussons.zoomin.se

anette

24 februari 2011 09:23

Ha ha ha jag har ju svårt att hålla tyst i vanliga fall så du kan ju tänka dig hur svårt det är fniss

kramen

 
Ingen bild

Primrose

24 februari 2011 15:26

Ha haha va GULLIG du är! Gubben kommer att bli superglad om han läser nu ,-))
Jadu vad ungar vill, visst är dom för ljuvliga ,-)))
Ha det gott! KRAM KRAM Primrose ,-)

anette

24 februari 2011 22:04

Han har ännu inget sagt hm .....
barn e helt underbara ..... då o då , fniss

kramisar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Skapa flashcards