träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 24 februari 2011

Dagarna går ...

Av anette - 24 februari 2011 14:42

Ja då var snart detta lov till ända !! Det går fort när man har kul !

Grabbens övernattningskompis e fortfarande kvar , blir hämtad runt 16.00 De börjar nog bli smått trötta på varann. Sen kommer de ju träffas ikväll när vi går o hejar på Grizzlys A - lag.

Japp de spelar hemma ikväll , så då får man dit o stötta dem !!

Barnen gillar att få susa runt nere i hallen med sina kompisar , ja inte har de tid att kolla in matchen.


  

I morse fixade jag till en riktig Engelsk frukost med både

äggröra , prinskorvar , bacon o köttbullar. Gud såååå gott. Det var dock bara jag o tösen som åt , men det blev desto mer åt oss   

 


 

skiner helt underbart idag !!

Man får lite vårkänslor innanför vinterjackan !!


 

 
 
Ingen bild

Primrose

24 februari 2011 15:23

Skulle skickat gubben till er imorse, han älskar engelska frukostar ,-))
Jag brukar göra dom ibland ,-)
DÅ blir han GLAD,-))) Fast inte för ofta,(vikten) han vill väga mindre än sin tvillingbror fast han bor i england ,-)))
Ha det gott! KRAM Primrose ,-)

anette

24 februari 2011 22:04

Jag fullkomligt älskar sådan frukost då jag e säker på att kunna leva på bacon ha ha ha


sköt om dig
kramen

 
marmor

marmor

24 februari 2011 17:20

Så härlig frukost du fixat till! Synd bara att det var bara du och Frida så åt. Ja ja, du kan sätta fram det till lunchen, då går det no i grabbarna!
ha en fin dag!
Kramisar

http://marmor.zoomin.se

anette

24 februari 2011 22:03

Nopp , resterna värms på i morgon bitti tyckte Frida :) !!!

ha de gött
kramen

 
Karine

Karine

24 februari 2011 19:06

Vilken god frukost *mums* Vilken tur att det det blev mycket till tjejerna i familjen :-)
Håller tummarna för att Grizzlys vinner i kväll! Ha det skoj i ishallen och ha en toppen kväll!
Kramar till dig

http://karinetk.wordpress.com

anette

24 februari 2011 22:02

Ja smarrigt var det o vi njöt läääänge !!
Tyvärr blev det ingen seger ikväll ....

kramen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards