träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 27 februari 2011

Söndag

Av anette - 27 februari 2011 16:12

Denna söndag var det inte någon sovmorgon inte ... gubben o sonen gick upp 05.30 , japp ni läste rätt. Vem tusan vill gå upp den tiden en söndag ????

Jodå vi gör det , hockeyspelare som man har i familjen. Grabben hade borta match kl 08.00 Jag steg upp strax innan de körde. Åt frukost med tösen innan vi begav oss.

Brrrrr jag hatar verkligen den ishallen !!! Trots långfilsingar var jag sååå frusen när jag kom hem , skakade som ett aspelöv.

Killarna vann med 3 - 2. Halsduken hade jag på mig ...

  När gubbe o grabb kommit hem , gick vi faktiskt o vilade oss en stund , skulle kört ett par ärenden men vi var så trötta allihop.


Nu på em har de varit på ishallen o åkt på allmänhetens åkning.

Det slog mig precis ; hur många timmar spenderas på ishallen en vecka ???

Kanske skulle jag göra en statistik ???


Idag e det Zumba egentligen , känner inte riktigt för det , gillar inte att träna på söndagar framförallt inte mellan 18 - 19.00 !!

Då vill man slappa , ladda inför morgondagen.

Nu hittade jag en annons , kollade in o då ska de tydligen starta upp här i byn på torsdagar kl 20.00 !!! Kan det bli mer perfekt ! Nu håller vi tummar o tår på att där finns platser kvar !!


Ha en underbar Söndag !

 
 
Janeth

Janeth

27 februari 2011 19:18

Go´kväller!
Jag har läst ikapp lite nu. De senaste dagarna har jag haft svårt att komma in på din blogg. Likaså Ann-Charlottes blogg + en till vän. Fattar inte vad som blivit, för det har inte varit några problem förut!
Så uteblir det kommentarer från mig så har jag inte tagit mig in på din sida! Så du inte tror att jag inte kikar in hos dig!
Hoppas du fick en lugn och skön kväll i soffan nu.
Kram Janeth

http://magnussons.zoomin.se

anette

27 februari 2011 20:15

Det e lugnt vännen !!! Nu ska jag slita på soff överdrager med en ny film # the grown ups !!

 
Jessica

Jessica

28 februari 2011 15:51

Minns mycket väl hur det var med tidiga morgnar då sonen skulle köras till handbollsmatcher kors och tvärs över Halland och Västra Götaland... Nu är han stor, handbollen har han lagt på hyllan och de här äldre fotbollskillar lönar det sig inte att förlägga matcher åt tidigt en lördags- eller söndagsmorgon. Inte en tonåring hade dykt upp. Det kan jag slå vad om ! ;o)

http://jesson.bloggplatsen.se

anette

28 februari 2011 18:54

det har du nog alldeles rätt i :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards