träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 18 mars 2011

Turnaround

Av anette - 18 mars 2011 13:02

Utan att man egentligen tänkt på det kan livet få en helt annan mening.

Ny innebörd , nya utmaningar.

Man måste försöka & misslyckas, men misslyckas inte med att försöka.

Man måste tro på sig själv , hitta sin självkänsla o få ny luft under vingarna.Den annars raka vägen tar en oväntad kurva ....



Många nya intryck att ta del av - En ny värld står framför mig !! 

Gäller bara att TRO PÅ SIG SJÄLV !

 
 
Nancy

Nancy

18 mars 2011 13:20

Så sant som det var skrivet, :) kramis

http://nancy66.se

anette

18 mars 2011 14:07

JAPP :-)

kram kram

 
marmor

marmor

19 mars 2011 21:30

Sanna ord!
Ha en fin helg!
Kramisar:-)

http://marmor.zoomin.se

 
Janeth

Janeth

19 mars 2011 23:22

Snygg bakgrund. Får mig att längta ännu mera efter våren! Suckar när jag tittar ut på all snö som kom igår. Man kn bli deppad för mindre.
Kloka ord du har i bloggen idag. Flera borde tänka på dem.
Hoppas att allt är bra med dig och familjen.
Kram Janeth

http://magnussons.zoomin.se

anette

20 mars 2011 09:22

Ibland får man stanna upp o tänka på livet , det rinner snabbt förbi annars !!!
Ha det super fint

kramisar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards