träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 21 mars 2011

Märkbar förändring

Av anette - 21 mars 2011 16:20

Är nu inne på min 5e rökfria dag o jag kan med handen på hjärtat erkänna att det märks !!! Smaksinnet har förändrats oerhört o då ska vi inte tala om vad jag tycker om hur rökare luktar ...

tänk jag har själv luktat på det viset. Jag trackar inte ner rökare , absolut inte , jag kan ju få ett återfall  , men just lukten som sitter i kläderna, fy farao !!!. Den märkte man inte av innan !

Jag har ingen abstinens , pillerna hjälper mig så bra !!!

Även om det bara e dag 5 så känner jag mig stolt !!!

 

 
 
Ingen bild

grannfrun

21 mars 2011 17:31

Du är duktig!

anette

22 mars 2011 06:05

Du hittade hit !!!
Tusen tack !

 
Marie, Troya o Tyra

Marie, Troya o Tyra

21 mars 2011 19:38

Stolt ska du absolut vara-duktigt jobbat! :)
Spar pengarna till något trevligt istället..

http://www.troyatyra.se

anette

22 mars 2011 06:05

Tackar , ja det ska jag göra
kram kram

 
marmor

marmor

24 mars 2011 19:12

Duktigt av dig att inte röka! Smaklökarna har jag aldrig haft problem med, fast jag rökt. Jag håller mig runt 2-3 fortfarande, tar inga tabletter eller plåster!
Ha det bra!
Kram

http://marmor.zoomin.se

anette

24 mars 2011 19:21

det e ju bra , jag e glad o kunnat lägga av än så länge !!!

Sköt om dig vännen , kikar in i helgen

kram kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Skapa flashcards