träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 26 mars 2011

God morgon världen :-)

Av anette - 26 mars 2011 08:07


 

Kl 07.00 var jag vaken i morse. Gubben var redan uppe då han skulle iväg på kurs / möte lr nått !?

Sitter här o riktigt njuter av mitt morgon kaffe. Solen skiner redan o det ser ut till att bli en helt underbar dag ! Dock e det inte riktigt varmt ännu, men ett som e säkert idag blir det års premiär för torkvindan att fylla sitt syfte fniss.

Idag kommer sys o Sammie hit , middag o ett glas rött , längtar redan. Pikade även " grannfrun " att hon kunde kika in  , vi får se hur kvällen ter sig. Ska bli kul med lite vuxet folk i huset , inte bara en massa barn o kompisar !!


Ha en underbar dag , det ska jag.


     

 
 
carina jonsson

carina jonsson

26 mars 2011 08:32

visst är det mysigt att umgås med andra :)
kul med barn i huset men lite vuxen tid behövs
det med.Ha det så mysigt i kväll // kram kram

http://www.svartangel.n.nu

anette

26 mars 2011 10:01

Precis !!!! Ser fram emot en trevlig kväll.
Hoppas du får en du med
kramis !!

 
Ingen bild

Primrose

26 mars 2011 10:00

Hallå!
Har LÄST ,-)
Grattis till barnen brons O siver ,-)) Kanon!
Våfflor GOTT! Tycker det gräddas våfflor i varenda affär i dagar nu, svårt att hålla reda på våffeldagen ,-))) Våffelveckan kanske passar bättre ,-)
Bra att träna Zumba SÅ det känns, hm jag måste BÖRJA!!!!
SNART ÄR DET VÅR O Härliga bilder du lagt ut!
ALLT GOTT! KRAM från mig Primrose ,-)

anette

26 mars 2011 10:30

Hej hopp vännen , tack för titten !!! Här e allt på topp , mår hur bra som helst !!!

Ha det fint o sköt om dig

kramisar i lass

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards