träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 29 april 2011

God morgon

Av anette - 29 april 2011 06:28

Oj oj oj vad jag känner mig pigg o glad !! Det känns bra att inte röka o försöka få lite motion. Visserligen värker min kropp på alla möjliga ställen , men på ett vis känns det ändå skönt. Jag tom känner mig mindre stressad , hur bra e inte det ! Igår kväll var det superkul på zumban , tog i för kung o fosterland o  svettades som in i ..... passet var lagt lite senare då vi var  tvugna att byta sporthall.


Idag är det fredag , så jag höjer volymen , plockar fram svabb o trasa !!


 

 
 
Jessica

Jessica

30 april 2011 09:11

Härligt att du är så pigg och glad - och rökfri! =)

Och träningsvärk är för jä-ligt, men lite "gott-ont" gör det allt. För man är ju rätt nöjd med sig själv. Ojar sig så fort man rör sig för att det gör så vansinnigt ont, men även för att folk ska höra att man varit lite duktig, eller hur? ;o)

Trevlig valborg!

http://jesson.bloggplatsen.se

anette

30 april 2011 09:11

Ha ha ha så rätt så !!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Skapa flashcards