träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 28 maj 2011

Fint o häftigt

Av anette - 28 maj 2011 13:21

Denna underbara blomlåda stod utanför vår dörr idag. En anställd som tackade för att fått arbeta med oss på Macken !!!

Tusen tack gulliga Frida  


   

Sen kunde jag inte låta bli att förgylla tillvaron  när jag var på City Gross : Tänk så kul det blir att diska förhand nu :0)


 

 
 
Jessica

Jessica

28 maj 2011 16:45

Vilken fin blomlåda, det måste värma gott att få den.
Med de nya diskborstarna kommer du inte att vilja
göra annat än att handdiska! :)

http://jesson.bloggplatsen.se

anette

28 maj 2011 17:07

Inte nog med att de såg häftiga ut , de var kanon ; rätt vinkel , rätt tjocklek & passform ;0)

 
Ingen bild

Frida

28 maj 2011 16:48

Det va så lite så.. :)
Kommer bli så tråkigt på jobb utan er så detta va det minsta jag kunde göra :D

anette

28 maj 2011 17:07

Du har fått en plats i mitt hjärta vännen

 
Josefina

Josefina

28 maj 2011 21:32

Vilken underbar blomlåda !
Diskborstarna var också söta, kan bara bli glad när du ska diska med dom ;-)

Kram

http://marskulla.bloggplatsen.se

anette

29 maj 2011 12:54

Tyckte de var såååå häftigt söta fniss

 
Marie, Troya o Tyra

Marie, Troya o Tyra

29 maj 2011 16:59

Vad gulligt att få en så fin blomlåda..! Härligt partaj verkar de haft kidzen

Ha d gott!

http://www.troyatyra.se

anette

29 maj 2011 18:42

Alla var så nöjda !!!

sköt om dig
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards