träskor & gummistövlar

Alla inlägg under maj 2011

Av anette - 1 maj 2011 20:42

Japp ni kan tro !!! Jag e såååå stolt över min prestation, ja o grabbens insats på fotbollsmatchen !!


Sonen spelade första träningsmatchen idag o de vann !!! Du milde ... ja ni vet vad jag menar. Jag e mamman som skriker i högan sky .... 5 min efter tänker jag " varför har de inte hjälmar med skyddsgaller " ???? Jag kunde inte släppa tankarna om näsblod ....

I vilket fall som helst , jag hade ju motionstid med gruppen , hade tänkt hoppa idag då grabben hade match , men  jag trodde det var en bra ursäkt att prioritera tills gubben sa  att nu SKA du  motionera.... lite match med sonen OCH motionera !!!! Inte illa eller hur.

Vi hade två nya anhängare med oss idag Theresia o Carina ; hjärtligt välkomna !! Och ett stort tack till Gitte som hade en teknoligisk DJ med sig ...


Jag har satt schemat för ett par veckor framåt ...

Privat träning med Andreas , Kenneth & Anders.

Zumba mararton samt vår MOROT

i Form loppet i Malmö !!! Kolla in clubbens FB sida !!



 





I em for vi ut för lite spontanshopping på city gross , väl hemma for gubben iväg på en tur på inlines , jag tog fram min nya Wii Coach o körde mitt färdigsatta program !!!

Sen blev det grillade Lambsteaks o grillade grönsaker !

Orkar tyvärr inte redigera o fixa till en bloggbild ikväll

håll ut med vårt träd som står i blom

 




Lite foton från sonens match kan ni se här




Skapa flashcards