träskor & gummistövlar

Alla inlägg under juni 2011

Av anette - 30 juni 2011 07:34

Vaknade pigg och utvilad , med en jäkla träningsvärk. Nåväl , har väl ingen annan att skylla på än mig själv :0) Pausar från löpningen denna dag. Solen skiner o det är redan 26 grader i solen. Det svider inte lika mkt på axlarna.

Ja solen har varit riktigt farlig dessa dagar , vi har rekordhög UV - strålning här nere i Skåne. På en 11 gradig skala ligger just nu värdet på 8 - 9 !!! Den höga strålningen är tillfällig och beror på att solen just nu står som högst på himlen samtidigt som ozonskiktet är ovanligt tunt över södra Sverige.


( Filmen publicerades i tisdags )


Både jag och barnen har bränt oss lätt , fast vi haft slf 30 / 20 !!! Nu har solbrännan lagt sig lite så vi får se om det blir friluftsbadet idag.

Ha en underbar dag !!

Av anette - 29 juni 2011 18:02



 

Jag har länge velat ha en på campingen - nu var det kampanj !!

Kan man motstå nedsatta priser ???


Av anette - 29 juni 2011 08:57

Nu e jag taggad kan ni tro !!


         

Idag fixade jag 5 km på 31 min. Mitt mål är att genomföra i formloppet 5 km på mindre än 30 minuter. Har nog redan nämnt det ..... Måste säga att jag tycker jag e på GOD VÄG !!! Fick igång pulsklockan i en handvändning , snacka om ren tur. Vet fortf inte hur den funkar ha ha ha. Men den hjälper mig !!!


Idag blir det inget friluftsbad. Kidsen tar bussen hem , sen blir det till att jaga födelsedagspresent åt gubben min , slänga ihop en tårta o ta en vals med Mr Hoover.


 

Av anette - 29 juni 2011 07:57

Jag älskar dig !!


 

Av anette - 28 juni 2011 21:10


Jag lovar att recensera denna


produkt så fort jag ser resultat !



Av anette - 28 juni 2011 07:13

Puuh nu har man varit ute på en tidig och rätt så fin löprunda. Första kilometern var lite småseg innan kroppen brummade igång , fick inte igång pulsklockan !! Blir tokig. Har letat som en idiot på nätet efter en manual ,

men hittar jag den ??? Nopp. Solen välkomnar mig även denna morgon , fåglarna kvittar o den där äckliga duvan kuttrar !! Blääää :0)

Känns skönt att få komma upp , även om det känns väldigt motigt när gubben kommer o väcker mig. Nu hinner jag hur mkt som helst - man går ju hemma o får försöka leva upp till hemmafru rollen fniss !!


Så på dagens households schedule ska jag hänga ut tvätt ,  ladda den där evighetsmaskinen igen, valsa runt med Mr Hoover !!

Sen ska jag ta hand om disken , barnen . Efter det packar jag picknick korgen o drar till friluftsbadet :0)


 

Skapa flashcards