träskor & gummistövlar

Alla inlägg under juni 2011

Av anette - 1 juni 2011 09:40

Tänk att det skulle vara så invecklat att bli arbetslös o skriva in sig på Arbetsförmedlingen !!!

Här har jag lagt ner timmar på att skriva mitt CV o personliga brev , sen när jag då söker ett jobb , ska det gå via något som heter Aditro Recruit där jag ska lägga upp alla mina uppgifter som jag redan skrivit i mitt CV !! Dubbel arbete.

Sen ska jag ner o skriva in mig , ja då ska jag ännu en gång lägga upp alla uppgifter på Arbetsförmedlingens intranät, innan man besöker dem !!!

Sen när försvann den personliga servicen ???

Ja ja nu e det gjort.

Nu ska jag försöka fortsätta njuta av denna onsdag. En lång helg ligger framför oss.


MIna Funkior börjar resa sig högt över marken nu , perfekt de stora löven döljer ogräset fniss

 

Av anette - 1 juni 2011 08:51

Jag har suttit o rensat lite foton från kameran.

Något jag ofta tar foton på är våra barn , mina troll !!

Här har de hittat gubbens mundering :0)


 

Ovido - Quiz & Flashcards