träskor & gummistövlar

Alla inlägg under juli 2011

Av anette - 4 juli 2011 10:28

Det är bra märkligt , men på campingen är mer lr mindre varje måltid en lyxmiddag !! Man tillagar o fixar på ett helt annat vis. Igår kväll slängde jag ihop en varm potatissallad med lime , ruccola, paprika, sockerärtor, tomat och olivolja.

Till det helgrillad fläskytterfile ,grillade brödbitar samt.

 Erik Lallersteds aioli - lime sås . Underbart gott !


 

Av anette - 4 juli 2011 10:07

  Så himla äckligt om man tänker efter !!! Jag hade torrt skinn precis överallt , hm ..... vet inte vad jag förväntade mig men inte att ömsa skinn på

detta viset !?!

Av anette - 3 juli 2011 14:50

Idag har vi varit gifta i 12 år. Grattis Älskling , det blir ju bara bättre för varje år.


    

Av anette - 1 juli 2011 16:54

Gubben kom hem , pös upp en 33:a stark öl  ,  "Nu har jag loggat ut o håller semester " sa gubben o stängde av jobb telefonen

 

Japp nu har han semester som en helt vanlig anställt. Inga telefonsamtal som kan störa !!! Där har ni en stor skillnad mellan anställt o egen företagare!!!


 


Av anette - 1 juli 2011 07:11

 Har precis varit ute på min löpar runda. Det blev 4.57 km denna morgon . Det kändes tungt att andas inte roligt alls idag. Det syns på snittiden oxå , mkt långsammare än sist.

Nu e jag hemma och Jag välkomnar Juli månad med  en kopp rykande Zoegas !!

Tänk , redan Juli månad ! Vad innebär den månaden för dig ?? Det finns en massa marknader här o där som tex vår egen Torparedag !! Den börjar redan ikväll med öltält o tivoli. Vi kommer gå ner en sväng i morgon o se vad knallarna har att erbjuda o på kvällen ska vi  lyssna på vårt lokala band SMACK. Ingen sol idag inte , perfekt då kan jag städa utan att få dåligt samvete !! Sen håller vi fredagsmys

och gubben håller semester !!!


 



Ovido - Quiz & Flashcards