träskor & gummistövlar

Alla inlägg under augusti 2011

Av anette - 26 augusti 2011 08:02

Det är fredag , det är städdag och solen skiner genom diset.

Jag känner mig redo för dagens date !!

Mr Muscle , Mr Hoover och Sir Dusty :0)

Känner mig både glad , bubblig o sprudlande .

Om du ringer på min dörr så döm mig inte i förväg

Japp , tro det eller ej med jag har mysbyxor.

Idag myser jag till fullo :0)


 

Av anette - 26 augusti 2011 07:44

Fick ett brev med posten igår :

 

Jag läste texten på kuvertet ett antal gånger och undrade ???

Brevet var skickat från Comviq. Ni kan tro jag kände mig ung , nä inte ung som man vill känna sig utan lite för ung !?!

Av anette - 25 augusti 2011 10:23

   

Tusen tack till min underbara PTP

som drog med mig på detta pass :0)

Av anette - 24 augusti 2011 21:16

Ögonlocken börjar så smått falla , tystheten lägger sig , endast sorlet från televisionen ljuder i bakgrunden. Det är mörkt.

Mötet med täcket ligger nära till hands.

Träningskläder är framplockade , japp , Power Yoga i morgon ...........

spännande ........


 

Jag kikar in på era Bloggar i morgon ,

gäsp ZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Av anette - 24 augusti 2011 09:48

Sommarlovet är över, skolklockan ringer in förväntansfulla elever. Tösen var smått nervös så jag följde henne in och sen var det bra igen. Grabben klarade sig själv. De är nu första och andre klickare :0) !!!

Det regnade och åskade denna morgon men nu kikar solen fram.

Jag känner mig ovanligt pigg och glad idag så nu ska det fixas o donas , har huset för mig själv :0)


  Gillarn ni armbandet ?? Det kan jag förstå :0)

det kommer från Xenobia Design.






Har redan hunnit handla ,

passade på att unna mig en ny parfym :0)


  Nähä gott folk , ha en toppen dag !!!

Av anette - 23 augusti 2011 19:00

I flera dagar har jag nu försökt få bort ogräset i mitt trädgårdsland. Det har frodats medan vi bott uppe i husvagnen , men nu börjar jag se jordknölarna igen !!!


     

Av anette - 23 augusti 2011 13:28

Det kom ett paket på posten !!!!


      Ett gudomligt smycke från Xenobia Design


Kika mer än gärna in hos henne , gilla bloggen på bloglovin , kolla in sidan på facebook o DU ; passa på olägg en order !!!


Jag blev förälskad i detta underbara armband så fort jag fick det på mig , små fina detaljer som gör armbandet så unikt. Den mjuka fina stilen på de stansade bokstäverna . Ett armband för den moderna kvinnan :0)


Glöm inte kommentera detta fantastiska smycke !!!

Av anette - 23 augusti 2011 09:15

Om man som jag har 101 saker som man vill få gjort samtidigt , får man försöka rannsaka vad som är prio 1 och utgå ifrån det. Svårare än så är det ju trots allt inte , eller hur ??? Hur svårt kan det vara ????

För mig är det ett mega problem , jag vill hinna med ALLT på en gång och gärna lite extra för att krydda till kanterna lite. Men jag börjar lära mig. Igår höll jag mig till vik tvätten hela dagen. Om jag blev klar ........ det är en annan historia. Jag säger så här ; skulle ju kunna fortsätta idag , men idag vill jag hellre vara ute o fightas med törn och kirskål.

Solen skiner från en klarblå himmel med lite bomullslätta fjädermoln , så inbjudande att jag tar kaffekoppen och beger mig ut :0). Humöret sprudlar även om jag gått igenom 230 sidor med lediga jobb ...........


 

Ovido - Quiz & Flashcards