träskor & gummistövlar

Alla inlägg under augusti 2011

Av anette - 22 augusti 2011 20:51

Det blev ju lite tårta över från i lördags , synd att kasta ..... :0)

Av anette - 22 augusti 2011 17:12

 

kolla gärna min rutt här

Av anette - 22 augusti 2011 09:38

Xenobia design som gör sååå snygga smycken har en ny tävling på sin blogg , tävla du med o gilla på Fb samt bloglovin´!!!!

Klicka på bilden som tar dig dit :0)


 

Av anette - 22 augusti 2011 08:38

Igår for vi upp o tömde förtältet på saker o möbler. Kändes lite trist att campingsäsongen är till ända. Nåväl vi ha fått njuta av vår vagn mer än väl denna sommar.

Idag har jag lovat mig själv att göra detta inlägg, sen ska jag låta datorn vara denna dag. Då ser vi om jag e databeroende eller ej !!


Har sååå mkt som fortf väntar på mig sen vi flyttade hem från campingen. Ogräset har jag kvar men armen har börjat strula så allt som ska fixas med går på halvtempo !?! Tvätt som ska vikas , ja listan kan bli lååååång. Barnen börjar skolan på onsdag , då blir det lite lättare att sätta sig in i sakerna utan avbrott hi hi !!


 

Av anette - 20 augusti 2011 09:37

 

Av anette - 19 augusti 2011 18:24

Kritisera inte om du inte gillar mina tappra försök :0)

kommentera gärna , men gör det här , inte på fb :0)


   

Av anette - 19 augusti 2011 15:49

Kan inte påstå att jag är en äkta shopaholic , nä snarare tvärtom en SANN ekonom ha ha .........



varför lägga 30 - 40 % extra enbart för märkets skull !! Säger det igen , man kan fynda super bra saker även i en ica butik !!! Jag vill hellre ha mkt för pengarna än mindre ..........

   

Av anette - 19 augusti 2011 08:54

Spänn fast bältena för nu kör vi !! Tusen & en saker att fixa idag .......

 

Skapa flashcards