träskor & gummistövlar

Alla inlägg under augusti 2011

Av anette - 18 augusti 2011 14:36

Fixa mer trafik till din blogg på

klicka på bilden :0)


 

Av anette - 18 augusti 2011 13:38

   

Av anette - 18 augusti 2011 09:29

I  en veckas tid har jag fått somna ensam o vakna upp ensam. Man är en vanemänniska , som tror att det funkar hur bra som helst. Nix..

Det är inte så att jag är solo men älsklingen min har fått nån form av smärta i sin ena arm , som gör att han har svårt att ligga ner. Han har fått sitta upp o sova i en veckas tid nu. Jag lider med honom då jag vet hur det känns ,

  jag drabbades av känselbortfall mm mm i min arm 2008.

Är vi invalida familjen ?????

Känns lagom tufft ibland !


 

Sen gör ju saken inte bättre av att jag nu dragit på mig träningsvärk , kanske för att spä på det hela hi hi hi ......

Av anette - 17 augusti 2011 12:21

Det finns så många som varje dag lägger upp " dagens outfit " ......



 

Jag e nöjd så länge jag kommer i mina plagg , sen vilket märke spelar mindre roll , men för skoj skull :

klänning : ICA Maxi , hur snygg do helst ju ..

Känner mig både bekväm o redo för lite trädgårdsarbete.

Av anette - 17 augusti 2011 08:57

Jag är med i en tävling där jag kan vinna träningsskor. Tävlingen hittar ni på Linns blogg ! Kika in :0)


 

Av anette - 17 augusti 2011 08:42

  Jag var på gott humör hela långa dagen , fixade i trädgårdslandet o mådde toppen. Strax innan 17:00 kände jag verkligen för att springa en runda , sagt o gjort så for jag iväg på nya upptäcksvägar :0)

Rundan i sig var härlig , det var jag , bara jag !! Efter 3 km , började huvudet att banka , du milde vilken huvudvärk. Började må illa och fick promenera en stund. Gjorde inte så mkt för utsikten var fin men det var inte kul att få ont just då !!!

Kan säga att jag var inte på gott humör när jag kom hem ;0(

( denna bjuder jag på hi hi hi )

 

Men jag tog mig igenom en runda på 5,8 km på ca 40 min !!!


Smärtan försvann relativt snabbt , det blev kvällsmat och sen satt jag o kidsen o spelade vårt nya barn spel !!!!


 

Av anette - 16 augusti 2011 15:30

Du milde himmel med ogräs

Ser ni gången jag lyckats rensa fram ???


 

Tur att det regnade inatt , jorden e mjuk o porös !!!

Ryggen värker både från hårt arbete och solbränna , woops solen tar fortfarande :0) !!!


Nu ska jag pausa o njuta av de få blommor som fortfarande grönskar !


 

Av anette - 16 augusti 2011 08:35

 

Ovido - Quiz & Flashcards