träskor & gummistövlar

Alla inlägg under augusti 2011

Av anette - 15 augusti 2011 11:59

 

Jag säger det bara " Jag e stolt över mig själv " !!!!

Av anette - 15 augusti 2011 09:22

    

Av anette - 14 augusti 2011 15:21

Grabben skulle på kalas , så jag o tösen passade på att ta lite egentid ute på Mc Donalds :0). Gick i ett par affärer efteråt , men ingen av oss hade ett större shopping intresse idag . Idag är det en riktig latis söndag. Märks att man inte e någon ungdom längre .......

Solen lyser på oss o vi har busat runt ute i trädgården. Usch ja , måste ta itu med ogräset oxå ..... en dag ........

   


Av anette - 14 augusti 2011 08:47

Att käka kräftor har sin speciella charm . Det låter , det är kladdigt o så jädrans gott !!! Vi satt länge o njöt av dessa skaldjur o grannfruns gudomliga pajer :0). Det blev dans framför wii , och sen satte vi oss ner för att spela spel. Vi spelade Blokus och sequence Barnen roade sig med tv spel o pärlor ......


    Min underbara Grannfru !!!     En underbar kväll med goa vänner :=)

Av anette - 13 augusti 2011 11:58

Gårdagen var mycket revlig.

Det var härligt att träffa hockey fruarna igen !!! Skulle ju tagit kameran med mig , hm ...... den låg kvar hemma efter att jag o kidsen haft en liten fotosession :0)


     

Ikväll kommer min underbara grannfru över med familj. Vi ska njuta av kräftor och varandras sällskap !!

Ha en underbar lördag :0)

Av anette - 12 augusti 2011 15:21

Har så smått börjat förbereda mig inför kvällen. Kambenen är kokta o marineradeTänkte faktiskt hälla upp ett glas Rosé åt mig innan jag hoppar i duschen.

Passade på att måla naglarna


Inte ofta det händer :0)


 

Av anette - 12 augusti 2011 08:02

  Gör som jag

använd er av mer trafik !!

http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=jersmyr

Av anette - 11 augusti 2011 13:45

Grabbens syn har blivit något bättre , skelningen likaså , så nu bryr vi oss inte ens om att överväga skönhets Op för hans del !!!

Han ska fortsätta med lapp för ögat 1 dag i veckan !!! Han var såå duktig tyckte jag. Brukar va gubben som e med honom :0)

Vi avslutade med macka i cafeét.


 

även om det är en macka på sjukhuset ser den väl smarrig ut ???

Ovido - Quiz & Flashcards