träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 19 september 2011

AWARD

Av anette - 19 september 2011 09:50


 


TUSEN TACK gulliga Josefina !!! Kika gärna in hos henne. 
Jag har fått detta fina award som ett bevis på att mitt skrivande har betydelse för någon ;0)


Med detta följer att jag ska svara på 5 frågor (samt länka tillbaka till den som gav mig awarden och utnämna 5 nya!) så nu kör vi då:


1. Varför började du blogga?


Det började faktiskt med att svärfar blev sjuk, Och för att han skulle kunna följa sina barnbarns vardagar började jag blogga. Bloggandet utvecklade sig till en livsstil som jag inte kunde vara utan. Man lär känna så härliga människor precis överallt !


2. Vilka bloggar följer du?


Woops , ska jag verkligen rabbla upp alla !! De bloggar jag följer , berör o uppmuntrar mig på deras olika sätt. En del finner ni här till höger ;) Dessvärre e jag ingen som vare sig läser Fokis , Kenzas lr Kissies !!!!


3. Vilka favoritfärger har du?


Jag har alltid varit väldigt svag för lila o brunt.


4. Vilka favoritfilmer har du?


Oj så svårt !!! Men det måste klart bli " superstar" , tror inte ens den finns på DVD , bara VHS ha ha ha . Sen gillar jag Bridget Jones , Pretty women ....


5. Vilket land drömmer du om att besöka?


Drömmer inte om något specifikt land , visst hade det varit kul o få se lite andra kulturer men jag drömmer inte om det ;) Är ganska nöjd där jag är nu.


Jag vill skicka vidare till dessa 5 bloggare:


Jesson

Veronica

Primrose

Mariette

Josefina



Maila mig gärna så skickar jag över bilden !

anette.jersmyr,@bredband.net

Kan inte fixa högerklickningen hi hi !!

 
 
Jeanette

Jeanette

19 september 2011 10:40

Vill du veta en hemlis?? Ok...
Jag heter Jeanette på bloggen också nu.... men resten av familjen heter bara F, stora A och lilla A. Började blanda ihop begreppen så här på äldre dar ;-)
Tack för awarden. Tar tag i den senare...
Kram på daj

http://jeurima.blogspot.com

anette

19 september 2011 11:13

hi hi jag kallar dig Josefina fortfarande Ha ha

 
Jessica

Jessica

19 september 2011 20:19

Tusen, tusen tack för awarden! <3
Nu ska jag klura ut vem som ska få mina.

Kram på dig!

http://jesson.bloggplatsen.se

anette

19 september 2011 21:16

Ett självklart val !!

 
Primrose

Primrose

21 september 2011 14:17

OJ ,-) TACK!!!
Förvånad jag blev!!!!
Men GLAD ,-)))
Ska nu läsa igen vad du svarat för samtidigt när jag läste ditt svar tänkte jag på vad jag skulle svara ,-))) Så NU läser jag dina svar igen ,-)
TACK vännen! KRAM KRAM Primrose ,-)

http://penandparchment-penandparchment.blogspot.se

anette

21 september 2011 16:16

varsågod !!

 
Spanaren

Spanaren

26 september 2011 07:28

Kul grej det här ;.)
Primrose har skrivit om dig och därför så kom jag på besök ;.)
/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

anette

26 september 2011 07:35

Tack för titten ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Skapa flashcards