träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 28 september 2011

AWARD

Av anette - 28 september 2011 21:20

 

Tusen tusen tack för ännu ett award !!!


Gör så här: Fullfölj nedanstående meningar och skicka vidare awarden till fem andra bloggare och självklart länkar jag tillbaka till den underbara person som jag fick awarden av. Tack Jeanette!
Any questions on that? Inte? BRA!!

Då kör vi så det ryker!!



1. När ingen ser/hör mig så..... står jag framför vitrinskåpet o mimar o dansar till hög musik


2. Jag går aldrig hemifrån utan.... mina nycklar , ja förrutom idag då jag fick ringa efter gubben - sååå pinigt


3. Min blogg heter som den gör för...... att jag e just mamma jersmyr , rätt & slätt utan märkvärdigheter


4. Om jag våga så skulle jag..... ställa mig upp o säga precis vad jag tycker o tänker , har svårt för att prata inför folk


5. Om 10 år kommer jag att................ ha fått ett nytt jobb, tränat fram den där spänstiga o tjusiga kroppen ( well keep dreamin girl !?! )


Jaha och vem ska jag då skicka vidare till?? Skulle vilja skicka till er allihop men nu bestämde jag ju att det skulle skickas till 5 st. Jag gör såhär - jag skickar till de 5 bloggare som har kommenterat senast på mina inlägg.

 
Marmor en av mina absolut första bloggvänner som stod ut med mina dator problem
 
AnnCharlotte min absolut första bloggvän
 
Marie en som orkar kika in fortfarande hi hi
 
Linda en härlig blogg
Jeanette vi tycks verkligen gilla varann som skickar award fram o tillbaka
 
 
 
Nu ser jag fram emot att få läsa era svar tjejer! Ni vet väl vad som händer om man bryter ett kedjebrev ;)
Jag kan tyvärr inte hitta var jag ändrar höger klick på mina bilder , maila mig så skickar jag över award bilden ;)'
anette.jersmyr@bredband.net
 
 
 
Linda

Linda

28 september 2011 21:43

Nämen TACK! Oj vad glad jag blir, jag har aldrig fått en award tidigare!! Denna ska jag sätta mig med efter kvällsfikat och fylla i. Vad spännande, detta gjorde min kväll :) Tack! Ska mejla dig om bilden också.

Kram
Linda

http://www.smyckenbyell.blogspot.com

anette

29 september 2011 07:28

Kul att kunna glädja folk ;)

kramis

 
marmor

marmor

28 september 2011 22:10

Tack så mycket! Så glad jag blir för att du tänkte på mig! Är du snäll och skickar den till mig!Du kan maila den på marmor@zoomin.se
Ha en fin kväll!
Kramisar<3<3<3

http://marmor.zoomin.se

anette

29 september 2011 07:28

varsågod !!

det är fixat ;)

kramen

 
marmor

marmor

28 september 2011 22:14

Du fåt gärna skicka med frågorna också*ler*
Kramisar<3<3<3

http://marmor.zoomin.se

anette

29 september 2011 07:27

fixat ;)

 
Primrose

Primrose

28 september 2011 22:35

Grattis till ännu en Award! ,-)
Läste dina svar OCH mima o dansa till musik,det gör jag också när jag är själv ibland ,-)))
Ha det fint! KRAM från mig Primrose ,-)
Hoppas det går att kommentera, NU har mina kommentarer hos vissa vänner ,dom försvinner bara! ,-(

http://penandparchment-penandparchment.blogspot.se

anette

29 september 2011 07:26

det är nog många som gör det hi hi , dina kommentarer syns fint !!

Ha det gött
kram

 
Jeanette

Jeanette

29 september 2011 19:31

Tack gulliga du!
Jag har blivit så där lat... nu är det höst och jag vill/orkar inte göra någonting mer än att ligga o tjura när jag inte jobbar. Så jag orkar inte göra awarden igen. Snälla, bli inte arg det orkar jag inte ;-)
Kram

http://jeurima.blogspot.com

anette

29 september 2011 19:40

Jag blir INTE arg ;)
Jag har inte så många att välja o vraka mellan heller , väljer mina bloggvänner med omsorg ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards