träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 5 oktober 2011

Hört talas om Teresa Fidago ??

Av anette - 5 oktober 2011 07:45


"Hej. Jag heter Teresa Fidalgo. Idag är det 26 år sen jag dog. Om du inte lägger ut detta på din facebook, kommer jag att sova med dig för alltid. Om du inte tror på detta googla upp mitt namn. du kommer se" Ja enl tidningar cirkulerade detta meddelande igår o en del hävdar att de fått meddelandet på sms.


En modern spökhistoria som cirkulerar i Sverige nu .

Teresa Fidalgo som omkom 4 OKTOBER 1983 i en bilolycka på den där vägen är en utav Portugals mest omtalade bilolyckor och

skrock-historier, videobandet sägs tydligen ha varit hittat i videokameran som låg kvar i bilen efter olyckan.


En del hävdat att videobandet skulle vara en efterkonstruktion då ett par portugisiska elever hade detta ärende som ett skolprojekt.



Det finns i alla fall mycket fakta om händelsen på Google fast det är snart 29 år sedan det hände.



SANT ELLER FALSKT ,


VAD TROR NI ????


Jag som e skrockfull tror nog till viss del på denna berättelse ! När vet man att det e sant eller påhitt ??+




 
 
Mariette

Mariette

5 oktober 2011 10:18

Eftersom du har lagt ut det så tror du nog på det i alla fall hihi

http://mariettesrora.blogg.se

anette

5 oktober 2011 11:21

Japp

 
Jeanette

Jeanette

6 oktober 2011 07:21

Jag har sett att den cirkulerar bland ungdomarna på fb.

Jag lovar att fixa awardwn i dag, har inte haft tid innan!
Kram

http://jeurima.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards