träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 22 oktober 2011

Hockey time !!!

Av anette - 22 oktober 2011 13:09

God middag vänner.

Idag blir det hemma match för kidsen ;0)

Frida är eld och lågor !! Minns ni när jag berättade att hon skulle få stå i mål på en träning ?!?

Kan ni tänka er hur hon är idag ??? Hon ska stå på matchen. Det bestämdes i onsdags o då när jag kom hem sa hon " mamma jag ska stå på lördag o jag ska försöka hålla nollan " . Så idag håller vi tummarna för Grizzly U8 . Ja och U9 , grabbens lag som oxå spelar.

Så här såg tösen ut igår på träningen , glad o stolt :0)

     Min tuffa lillfis :0) Och en av de kortaste i laget hi hi hi


En olycka kommer sällan ensam eller hur ?

Svärfar kom och hälsade på igår. Jätte kul att få se honom då det var ett tag sen. Men allt vändes snabbt då han insjuknade. Ambulans var snabbt på plats. Det visade sig att han fått en stroke. Jag gjorde akut testet på honom , men han log o sluddrade inte förrän ambulansen kommit .......

Krya på dig Lasse


 

 
 
Jessica

Jessica

22 oktober 2011 13:45

Hoppas det gick bra på matcherna?! =)

Men oj, stackars din svärfar! Hoppas han mår bra efter omständigheterna.

http://jesson.bloggplatsen.se

anette

22 oktober 2011 14:06

ja trist läge !! Vet inte hur matcherna går ännu ;) Inte förrän kl 15.00

 
Jeanette

Jeanette

23 oktober 2011 09:09

Sötnos, hon försvinner ju under alla skydd.

Tråkigt med svärfar, men bra att du reagerade snabbt där. Hoppas han mår bättre!

Kram

http://jeurima.blogspot.com

anette

24 oktober 2011 08:03

Visst försvinner hon, men hennes leende syns trots allt på bilderna jag tog ;0)

kramis

 
veronica johansson

veronica johansson

23 oktober 2011 14:43

OJ!! Hoppas att allt gick bra? :(
Kram till dig

http://blogg.mama.nu/wavva

anette

24 oktober 2011 08:03

det e bättre nu

kram

 
Mariette

Mariette

23 oktober 2011 23:04

Hoppas det gick bra både för dottern och svärfar. Obehagligt så fort allt kan ändras.

http://mariettesrora.blogg.se

anette

24 oktober 2011 08:02

Han epå bättringsvägen. Dottern var som en stor mur i målet ;0)

 
Susanne

Susanne

24 oktober 2011 07:41

Det där var nog den sötaste hockeyspelare jag någonsin sett :-)

Den här veckan är det du som är Veckans bloggare på en bit kartong hos mig, kika in så får du se!

Ha en toppenmåndag!
Susanne

http://kandy.se

anette

24 oktober 2011 08:01

Ja visst e hon söt !! Min måndag blev genast mkt bättre ;0)

kram

 
Cilla

Cilla

24 oktober 2011 17:53

Vilken söting!
Usch då! Det lät inget vidare. Han får krya på sig.

Sv:Tack så mycket =D

http://cillapilla.devote.se

anette

25 oktober 2011 19:59

tack !!! Ja visst e hon go !!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards