träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 26 oktober 2011

Är det för tidigt ???

Av anette - 26 oktober 2011 16:30

 


Man kunde liksom inte låta bli när jag sprang förbi ett helt varutorg med pepparkaksburkar igår ;0)

Det är ju så himla gott med ett glas kall mjölk  !!!

Hur äter ni era pepparkakor ??

 
 
Linda

Linda

26 oktober 2011 18:40

Tack rara du för kommentaren om mina bilder. Du fotar ju också så fint!

Oj pepparkakor har jag nog inte ätit på.. år! haha. Jag föråt mig ett år när jag gjorde egna sedan dess har jag inte haft något sug efter dom. Men som du sa, med ett glas kall mjölk - Mmm, då lätt det bra gott!

Kram kram
Linda

http://www.smyckenbyell.blogspot.com

anette

26 oktober 2011 18:58

Det hade varit kul o kunna mer om just fotografering !!!

kram kram

 
Jeanette

Jeanette

26 oktober 2011 21:30

Det är jättegott att göra såhär:
-stoppa in en hel pepparkaka i munnen
-tugga inte, tryck ev sönder den med tungan om den är för stor
-ta en klunk vatten i munnen
-sug vattnet genom pepparkakan
-njut, för det är skitgott ;-)
Kram

http://jeurima.blogspot.com

anette

27 oktober 2011 19:02

det ska jag prova även odet låter lite slabbigt fniss


kramen

 
Susanne

Susanne

26 oktober 2011 22:20

Svar: Det tog ett tag innan jag fick mitt första uppdrag hos Buzzador också men nu så har det lossnat :-)

http://kandy.se

 
Mariette

Mariette

27 oktober 2011 09:39

För tidigt? Aldrig i livet! Vi har käkat pepparkakor här i några månader redan, fast till ostbricka då =)

http://mariettesrora.blogg.se

anette

27 oktober 2011 14:31

jag provade kavlis nya med tomat & mozzarella på mina !!! Super gott ;)

 
maria

maria

27 oktober 2011 14:43

det är inte för tidigt :)
vi har redan druckit julmust och ätit lussebullar :)
må så gott...
kram

http://www.forsnetblogg.se/Maria

anette

27 oktober 2011 19:01

wow , nä då e det definitivt inte för tidigt hi hi

kram

 
Ingen bild

samantha

27 oktober 2011 17:57

det är aldrig för tidigt :)

anette

27 oktober 2011 18:58

Gud så glad åt att se en kommentar från dig här !!!

Kram moster

 
MIa

MIa

29 oktober 2011 16:01

Absolut inte för tidigt, här har jag ätit helgskinka, julskinka på hårdmacka med frön och sen julmust till det mums säger jag bara.

http://lill-mia.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards