träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2011

aftonssvammel

Av anette - 31 oktober 2011 19:25

Lill tösen har sovit mest hela dagen idag. Haft feber o ingen ork. Kusinen kom förbi runt lunch så grabben hängde med henne hem. Det blev så tyst i huset. Men jag klagade inte , tog igen mig i soffan. Hade önskat att jag oxå kunde fått sova !!! Känner att det är en STOR bristvara här hos mig för tillfället. Sitter och sover halva natten i soffan för att slippa hosta - ack ve o fasa

vad jag gnäller ....

Men något roligt har ju oxå hänt , jag har fått fyra dagars vik om två veckor !!! Så perfekt att få veta i god tid !! Helt underbart , tjoho :)


Nähä färdig svamlat denna afton !


Eftersom jag fixat till en lite höstig header bjuder jag på en höst bild tagen från köksfönstret.


 


Dessa fåglar kommer hit då hösten infaller. Någon som vet vad det kan vara för en fågel ??


 



 

 
 
maria

maria

31 oktober 2011 20:55

Vad fin din header är :)
hoppas du blir frisk fort, jag har legat sjuk i en vecka och jobbade idag första dagen :)

Kram

http://www.forsnetblogg.se/Maria

anette

31 oktober 2011 21:18

tack så mkt !! Har alltid gillat o fixa med headers hi hi !!

Jag har hostat i 6 veckor nu ;(

kram

 
Jessica

Jessica

1 november 2011 06:44

Fin ny header, Anette! :o)

Grattis till vikariatet och hoppas att ni kryar på er snart.

En kvalificerad gissning är att det är en koltrasthona, vad säger du om den ornitologiska observationen? (Du ska veta att jag SUGER verkligen på fågelarter...)

http://jesson.bloggplatsen.se

anette

1 november 2011 08:46

hi hi nopp det e inte en koltrasthona !! De vet jag med säkerhet hur de ser ut ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Skapa flashcards