träskor & gummistövlar

Alla inlägg under oktober 2011

Av anette - 1 oktober 2011 08:18

alla ens "vänner" se vad man gör på nätet - och om man inte varit noga med sekretessinställningarna !

Japp , nu klagar jag igen. Visst Facebook är en gratistjänst , så det är ju upp till var och en , man ska gilla förändringar - förändringar tar oss framåt , men är det rätt att ALLA ska se

vad man gör vid sin dator ?? Nu ska man ha det i bakhuvudet. Inte för att jag är på sidor som skulle chocka er ha ha ha , men nog vill man ha lite privacy , eller e det bara jag som tycker det börjar bli för mycket ?

 Nu ser jag precis vilka låtar folk lyssnar på spotify , Så tänk er för innan ni kör igång discot hemma ;)


Jag tänker följa steg för steg guiden

vad jag gör , eller lyssnar på är min ensak !!


 

Av anette - 1 oktober 2011 07:33

Japp 1 Oktober , dimmigt utanför fönstret. Jag hoppas på fint väder , har planerat grillning ikväll :)

Vad i allsinfrid gör jag uppe nu ?!? . Hostan e inte nådig. Den ger mig inte många timmars sömn ......

Igår hade jag syster fredag !!! Känns som evigheter sen . För er som inte vet innebär det lite rödvin tillsammans med syrran här. Förr kom & dottern hon alltid på middag på fredagar , hon tog med vinet ;). Tyvärr fick jag inte bjuda på middag denna fredagen heller ;(

Vi hade jätte mysigt , små pratade o kikade på Idol. Nog tycker jag att Laila har fått lite väl mycket hormonrubbningar. Ena gången e hon guda snäll , nästintill tillgjord , andra gånger e markattan framme

med klorna ?!? När ska hon gå på mamma ledighet ???

Sen tyckte jag inte om upplägget i slutet på finalen ! Tror det är många som håller med mig , sätta Molly mot Maikel ?????

Vilken flopp ;(

Hur seriöst var det ?


Idag ska vi kika på Sammie när hon spelar match !!

Tänt lite ljus , det e lite mörkt fortfarande , men kidsen kom nu så vi får se hur länge mys stämningen håller ...


Ha en fin lördag allesammans ;)


 

Ovido - Quiz & Flashcards