träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 9 november 2011

Kommande tävling :0)

Av anette - 9 november 2011 08:50

Alla behöver vi egen lyx tid , eller hur ??

Som förälder kan man behöva en liten lyxig egentid med härliga hud & skönhetsprodukter. Som aktiva barn behövs hudvårdsprodukter till dem oxå , många duschar dagligen efter sport aktiviteter och huden blir hårt utsatt. Det finns så många små detaljer som kan lyxa till det i vår fullspäckade vardag. Roliga detaljer , fina dekorationer ......

Så därför är jag mitt uppe i att fixa fram en tävling till ER mammor som flänger hitan o ditan med era barn :0) eller som försöker få vardagen att gå ihop med resten ;) .....

Håll ögonen öppna !!!

Det blir bla smycken från Xenobia Design


    




roliga prylar från Uffes saker & ting


 


Lyx till mamman från




Titta redan nu in hos dem o fixa era julklappar :0)



och mkt mkt mer !!!

Kika in varje dag för att inte missa den



   

 
 
Mariette

Mariette

9 november 2011 14:13

Spännande, smyckena är ju grymma!

http://mariettesrora.blogg.se

anette

9 november 2011 14:18

Japp !!!

 
Jessica

Jessica

10 november 2011 06:34

Kul med en tävling! XD

http://jesson.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards