träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 22 november 2011

Ordtvist med julröj

Av anette - 22 november 2011 08:44

Hej hopp läsare där ;0)

Vad händer hos Er idag ?

Jag fortsätter julröja inne på kidsens rum. Fy tusan med skit de samlar på sig .....

toa rullar , stenar , grenar , trasiga leksaker !!! Listan kan göras lång.

I vilket fall som helst blev tösens rum klart igår o lycklig var hon !!

Zumban på kvällen gick sådär. Armen o fingrarna strulade efter allt plockande under dagen , men gjorde så gott jag kunde !

Idag ger jag mig i kast med grabbens rum , dricker super god glögg liknande juice o spelar wordfeud i pauserna :0)


 


Måste ju få berätta , vi har bokat weekend i Göteborg , ska kika på Liseberg tillsammans med barnen , roa oss & mysa !!!



 



 

 
 
terese

terese

22 november 2011 10:39

Nu kommer jag låta som en härmapa men idag ska jag rensa och städa Freddys rum och förhoppningsvis hinna med Fias rum...och i Fias rum kan jag lova att det finns många toarullar och annat smått&gott för hon är en pysslig påhittig flicka.Fast innan allt städ ska jag ut och äta lunch med min stora flicka som är utflugen från hemmet...
Ha en fortsatt bra dag/kväll...Kramiz

http://oetibommet.blogspot.com

anette

23 november 2011 07:35

hihi , det blir nog så med barn !!

Kram kram

 
Primrose

Primrose

22 november 2011 11:49

Härligt med resan till Göteborg och Liseberg ,-)
Låter mysigt!
Har inte sett Winter Tea förut, men du fixar alltid så mysigt runt dig när du städar ,-))))
Jo kojan den megalånga blev det bla, och mycket mer, blev en jättekul Helg med barnbarnen ,-))))
Dom är i så roliga åldrar, (3) ( 3 1/2) ( 5 1/2 ) ( 6 1/2 ) (9) år.
Ha det fint! KRAM KRAM Primrose ,-)

http://penandparchment-penandparchment.blogspot.se

anette

23 november 2011 07:34

Du känner mig vid det här laget ser jag !!! Ja mys vid jul & städning e ju roligt o pyssligt ;)

Härlig ålder på barnbarnen !

Kramar

 
Mia

Mia

22 november 2011 12:17

Trevlig med att få börja pynta inför jul, även jag och mannen har bokat in den 9-11 dec i Göteborg för att gå på julmarknaden

http://lill-mia.bloggplatsen.se

anette

23 november 2011 07:33

Vi har aldrig varit där så det känns spännande ;)

 
Jeanette

Jeanette

22 november 2011 17:45

Vad kul att ni ska till Götet. Får man fråga när så kanske jag dyker upp på Liseberg!
Sv; min bakmatta kostade 249 tror jag, du kan skicka efter den på bagarenochkocken.se eller varför inte åka dit när du är i Götet?
Kramar

http://jeurima.blogspot.com

anette

23 november 2011 07:33

har messat dig på FB ;)

kramizz

 
Linda

Linda

23 november 2011 14:44

Vilken härlig bild på er längst ned! Sådär så man blir glad av att se :)

Måste nog prova den hära glöggen du skriver om. Värmer man den eller dricks den kall?

Kram Kram
Linda

http://www.smyckenbyell.blogspot.com

anette

23 november 2011 17:01

Ja ibland finns det härliga stunder med kidsen , de är dem man lever på ;)

kramis

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards