träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 23 november 2011

AWARD

Av anette - 23 november 2011 17:02

 



Fin Fina Linda har gett mig ett blogg award !!!

Jag blir så glad när min blogg o mitt skrivande uppmärksammas.

Ni måste titta in på hennes helmysiga blogg om hennes liv med söte vovven o hennes vackra smycken !!!!


Så här skrev Linda om mig


Mamma Jersmyr - Go tjej som skriver om både stort och smått, högt och lågt. Alltid blandat och alltid skoj att läsa.


Varma o hjärtliga ord - tack vännen




1. Varför började du blogga? För att jag ville att släkt o vänner skulle kunna följa vår vardag. Ett sätt för mig att få skriva av mig som senare blev till en obotlig sjuka ;0)


2. Vilka bloggar följer du? De jag följer är vardagsbloggar , smyckes bloggar & mamma bloggar.


3. Favoritfärger? Både på kläder inredning och smycken tycker jag om mörka jordnära färger. Kanske en liten utmanande färgklick någonstans .....


4. Favoritfilm?  Den gröna milen !!!


5. Vilka länder drömmer du om att besöka?   Egypten , England , det finns så många länder som är av intresse.



Nu ska man ju skicka denna vidare till 5 andra bloggar man tycker lite extra mycket om. Och jag skriver, precis som Linda gjorde, att det är ju inget tvång alls att varken skriva eller skicka awarden vidare för er som får den. Men jag vill ändå ge ut den till några bloggar jag tycker väldigt mycket om. Så skicka vidare, eller behåll awarden i tanken istället helt enkelt :)


De fyra som jag skickar vidare till är:


Jesson - För mig en go tjej från Götet . Hennes fotografier är så fina o vackra. Får en att bli grön av avund Bloggen berör och får mig att skratta ..... Och är helt beroendeframkallande :0)


Susanne ( Kandy ) - När jag först trillade över hennes blogg skrattade jag så tårarna sprutade. En tjej som verkligen bjuder på sig själv o kommer med super bra tips !!!


Jeanette - en tjej som halkade in i mitt blogg liv hux flux . Hon finns där o pepprar mig i träning o annat tramsig som man fått för sig att genomföra. Hennes motton kan man leva på lääänge !!!


Jag skulle natruligtvis även skicka tillbaka den till Linda !! En super härlig tjej som skriver från sitt hjärta !!!


 
 
Linda

Linda

23 november 2011 20:17

Tack rara du!! Du är en jättefin bloggvän som jag är glad att jag "träffat"!

Vad roligt att få läsa lite om dig. Jag tycker också om Gröna Milen och att bloggningen blev en obotlig sjuka haha.

Kram!

http://www.smyckenbyell.blogspot.com

anette

23 november 2011 20:31

Tack detsamma
kram kram

 
Jessica

Jessica

23 november 2011 20:30

Åh, wow! Vad GLAD jag blev när jag kikade in hos dig idag! Först för att det var jul hos Jersmyr för hela slanten i headern (snyggt) och sedan när jag såg awarden...! Pöss på dig! XD Lovely, lovely! <3

http://jesson.bloggplatsen.se

anette

23 november 2011 20:31

Se där nu fick du mig att le igen !!!

 
Susanne

Susanne

23 november 2011 21:28

Tusen tack... både för gillandet av nya designen och awarden!

Kram
Susanne

http://kandy.se

 
Jeanette

Jeanette

24 november 2011 18:49

Tack vännen!
You made my day.
Ska fixa till awarden senare, just nu orkar jag inte (vet ej om jag åkt på mycoplasma eller nåt, hostar som satan och är skittrött och omotiverad. Har ju inte varit frisk sen början av augusti...)
Kram

http://jeurima.blogspot.com

anette

25 november 2011 07:47

fy så tråkigt vännen , du har ju varit kass hela hösten för sjutton !!
Bamsekramar till dig

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Skapa flashcards