träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 30 november 2011

Stoppin by

Av anette - 30 november 2011 14:00


Nu e jag här !!!


Äntligen kom glöggen fram hos oss !! Man kan ju inte direkt påstå att vi hade en mysig 1:a advent. Stormen drog in över oss o någon julkänsla infann sig inte i vår stuga.

Igår fick vi då äntligen chans att sitta ner , umgår o mysa tillsammans !!


 


Jag vikarierar mån - tors fram till jul , så just nu hinner jag inte med min blogg !! Känns väldigt tråkigt , har så mkt jag skulle vilja berätta för er. Sen vill jag gärna hinna kika in hos er - NI är INTE bortglömda !!


När ni nu ändå tittar in hos mig så kan ni väl föra min lilla tävling vidare !! Inte ens den har jag hunnit marknadsföra ..... Ni behöver inte delta själva ....

Klicka på bilden ute i högra hörnet

så kommer ni till tävlingen !!!



Vet knappt om jag kommer eller går just nu. Allt händer och inte händer , saker ska fixas .....

ska försöka hinna andas mellan varven !!


Ha det bäst


 

 
 
Linda

Linda

30 november 2011 19:30

Hej vännen,

Nämen inte ska du väl be om ursäkt för det. Ibland hinner man ju inte sitta vid datorn. Eller ens har lust med det. Så är jag också :)
Låter verkligen som du har fullt upp, försök komma ihåg att andas och tänka lite på dig själv också så du inte blir alldeles utbränd.

Kramar
Linda

http://www.smyckenbyell.blogspot.com

anette

30 november 2011 19:41

Tack gulliga du !!! Det är lätt att glömma bort att stanna upp , men jag ska göra så gott jag kan

kramis

 
Jeanette

Jeanette

1 december 2011 18:34

Glöm inte bort att ta hand om dej också emellanåt!

Visst är det konstigt med träningen? Allt eller inget ;-)

Kramar

http://jeurima.blogspot.com

anette

2 december 2011 07:53

Ja så är det , måste hitta rätta känslan bara sen e jag på G igen ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards