träskor & gummistövlar

Alla inlägg under november 2011

Av anette - 5 november 2011 11:04

Lite bilder från igår då vi var på Skånes djurpark som förvandlats till dödmansland med kidsen !!!

På ett ställe skrämdes de grabben så pass att han la benen på ryggen o kutade hi hi !!!

Vi kom lagom , djuren hade precis fått mat o det hängde köttstycken inne hos de flesta !!

 


Gubben fick en kram av den döda björnen ;)


 


Frida hittade en kompis !



   



   



     




 



   

Av anette - 4 november 2011 18:24

Sitter jag och slickar mina sår ....... motionsloppet jag missar i morgon ......

Kan nog tänkas......eller bara ett oemotståndligt tillfälle !!

" Thank God I got some quality time to myself "

Gubben e på hockeymatch med grabben & tösen e på Halloweenfest.

Jag har huset för mig själv !!!!

Jag kan göra precis vad jag vill , spela wordfeud , googla , slappa , ja precis vad som faller mig in .

En obeskrivlig känsla !!!

Hör ni det , ge tusan i Bus eller Godis hos mig ;0)

 



 


Av anette - 2 november 2011 16:06


Eftersom jag varit på allmänhetens åkning med kidsen passade jag på !! Jag skulle ju inte men faktiskt var det ett sant nöje , jag som alltid gillar ordlekar o korsord !!

NU E JAG FAST hi hi !!

Av anette - 1 november 2011 13:50

Me like , believe it or not !!

Ja när de inte bråkar vill säga , då längtar jag hemifrån. Idag har det gått så attans bra !! Dagen till ära gav mig en liten sovmorgon - en välbehövlig sådan !!!

Hade ni sett mig hade ni förstått , jag har ett förkläde på mig , som för den delen suttit på seni förmidags. Om jag bakar ?!? Ni känner väl mig ??? Sen när satte jag en riktig bulldeg ?? När jag tom köper färdig mix till kanelbullensdag ha ha !!

Nä idag har det gjorts lera på både längden o tvären , serverat riktig lunch , fick även hem gubben på lunch ;0) , fixat mellisar o gud vete vad ha ha !! Det är så sällan man får umgås med barnen hela dagar. Samtidigt går samtliga maskiner för fullt , tvättmaskin , diskmaskin o tumlare tjo hej !!


           



      





 





       

Follow my blog with Bloglovin

Av anette - 1 november 2011 09:31

1 :a novenmber , inte långt till julskyltningen o julstöket nu ;0) . Längtar redan att få komma igång !!

Det blir ju inte lättare av att se all post med julgardiner , dukar , ljusstakar som dimper ner i brevlådan !

Lyckats sova näsyan hela natten jiippiiiieeee , men nu hostar jag på morgonen istället , f** .

Kusinen kommer över idag oxå. De skulle tydligen ut o fixa med kojan. Hoppas lillfis inte har feber , då ska hon oxå få gå ut en liten stund. Hon har fortf ont i öronen o säger att hon inte hör på det ena öran , stackars liten.

Ute e det blött o fuktigt ! Denna hösten har varit lite trist , det där med att traska runt bland löven o plocka med sig hem har jag inte upplevt. Alla löven e blöta ..... de ska ju knastra !! Nä lite snö hade känts bättre så det blev lite ljust ute.

Minns ni min rosenknopp ??


 

Lite suddig bild , taget genom fönstret.


Nu blommar den !!! I november månad , helt fantastiskt !!! Kan ni skymta ännu en knopp bakom blomman ?!?

Skapa flashcards