träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 22 december 2011

Utdelning

Av anette - 22 december 2011 10:49

Ibland kan det löna sig att blogga ;0)

Förra veckan fick jag ett mail från en digital marknadsföringsbyrå.....

De hade tydligen sett mitt inlägg om Göteborg och ville nu få en länk koppling !!!

Som tack för hjälpen fick jag tre biobiljetter !!

Hur kul var inte det , så nu går vi på bio i mellandagarna och kollar in Alvin & gänget ;0)


 

 
 
Susanne

Susanne

22 december 2011 20:45

Nämen, va kul! Grattis...

Kram
Susanne

http://kandy.se

 
Linn

Linn

23 december 2011 04:48

Hej!
Vad ska du göra i jul? :)

http://nattstad.se/linnhahne

 
Jessica

Jessica

23 december 2011 08:21

Oj, det var ju en rolig grej! :)

http://jesson.bloggplatsen.se

 
Jeanette

Jeanette

23 december 2011 11:55

Vad kul!
God Jul
Kram

http://jeurima.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Skapa flashcards