träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 23 december 2011

Lille julafton .....

Av anette - 23 december 2011 08:12

 

Här var man uppe långt innan de flesta även om man kunde fått ligga o dra sig .....

Det är dan före dopparedagen , hoppas den blir mysig för er på alla sätt och vis. Här blir det en annorlunda jul minst sagt. Nu e det gubbens tur att ligga nerbäddad !! Så himla tråkigt :o(.

Vi skulle ju fira jul hos oss , som alltid , har två kylskåp fulla med mat .... vi får se hur det blir med den traditionen hm ...

Sen for man runt som en bistucken dåre för att fixa något att ha på sig !?! Varför glömmer man alltid bort sig själv ? Nåväl , nu har jag kläder i allafall ;).

Hade tänkt lägga den sista touchen på förberedelserna , men har tappat lite julkänsla. Jag säger det igen , det är inte meningen att vi ska fira jul i år :0( ....


Pst , glöm inte nyårstävlingen !!


Ha det fint där ute


 



 
 
Linda

Linda

23 december 2011 13:14

Nämen vad tråkigt :/ Hoppas han piggnar på sig till imorgon iallafall. Kul att du hittade lite kläder, är säker på att du kommer vara jättesnygg. Som alltid såklart ;)

Jag vaknade imorse, dunderförkyld. Lite snopet. Kände inget alls igår och idag känns det som att svälja taggtråd och man är sådär trött, du vet. Blir nog en väldigt lugn julafton här med.

Kramar
Linda

http://www.smyckenbyell.blogspot.comspot.com

 
Jeanette

Jeanette

23 december 2011 16:37

Min man är alltid sjuk på julafton, han jobbar ihjäl sig månaden innan så då klarar han inte stå emot längre. Men vi har ett avtal att han sover så länge han kan på morgonen, sen sover han igen till Kalle (ofta i soffan).. Testa och se om det passar er ;-)
Krya på honom i alla fall,
Kram och God Jul

http://jeurima.blogspot.com

anette

23 december 2011 17:31

Tack för tipset vännen , han har sovit mest hela dan ,var uppe en sväng nu o meddelade att han har som mål att fira jul hemma med nära o kära

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards