träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 25 december 2011

min nya " leksak "

Av anette - 25 december 2011 14:49

Vilken julafton ;0)

Kunde inte blivit bättre , o jag som inte trodde det skulle bli något firande, Tjii fick jag. Alla var nöjda , god mat o underbart sällskap, Julklappar o wii spelande kvällen lång.

Bäst av allt var min julklapp !!

 


Bilder från julen ligger ännu i kameran o jag ska läsa lite manualer mm först !!!

Super kul att fota ;)


Ha en fortsatt härlig juldag. Här e det slappe på hög nivå !


 

 
 
Jessica

Jessica

25 december 2011 15:14

God fortsättning!

Klappar förtjust i händerna av förväntan! Ska bli så roligt att följa med på din resa i systemkamerans värld och se hur du utvecklar ditt fotograferande. Nu har du världens bästa verktyg och jag är säker på att du kommer ha många roliga timmar framför dig. F-n vad kul, helt enkelt! XD

http://jesson.bloggplatsen.se

anette

25 december 2011 16:24

Jag hoppas du är beredd på en massa frågor hihi !!!

 
Jeanette

Jeanette

26 december 2011 12:03

God fortsättning!
Kul julklapp, nu får vi se ännu mer bilder i din blogg ;-)
Kram

http://jeurima.blogspot.com

anette

29 december 2011 09:17

Ja vi får väl se hihi


kramis

 
marmor

marmor

26 december 2011 14:15

Roligt med en kamera! Nu skall du bli fotograf också*ler* Det är roligt att fota, om det finns objekt*ler' Nu blir det många hockeybilder!
Ha en in fortsättning!
Kramisar till hela familjen<3<3<3

http://marmor.zoomin.se

anette

29 december 2011 09:16

Ska bli kul o se om man ser någon skillnad ;)

kramen

 
Linda

Linda

28 december 2011 21:25

Åhh vad glad jag blir av att läsa om dina fina jul. Jag tänkte på dig där dagen innan julafton när du hade sakrivit om din magkänsla. Tur att den inte alltid stämmer iaf :)

Vilken underbar julklapp, förstår du blev glad! Jag fick ett nytt objektiv och blev också superglad. Ja foto är det roligaste av allt. Ja och att göra smycken då hihi ;)

Kramar
Linda

http://www.smyckenbyell.blogspot.comspot.com

anette

29 december 2011 09:16

O söta du , att tänka på mig innan jul fniss !!
Ja julen blev toppen trots ALLT ;)

kramis

 
Susanne

Susanne

30 december 2011 07:53

Oj, det var ingen dålig julklapp, va kul!

http://kandy.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards