träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 23 januari 2012

Toodeloo !!

Av anette - 23 januari 2012 16:20

Hejsan hoppsan ;0)

Vart tog helgen vägen ???

I lördags kom vintern o snön till Skåne !!!

Vi var på shopping hela familjen o sen blev det underbar middag hos älskade sys på kvällen !!

På söndagen , ännu mer shopping !! Lite nya möbler till vardagsrummet !! Det blev även nya gardiner o kuddar , lägger upp före o efter bilder när allt e monterat o klart tjohoo.

Tyvärr orkar jag inte skriva så mkt mer, förkylningen består och suger musten ur mig totalt !! Nästan så man önskade sig lite feber för att kunna få vara sjuk o rå om sig själv. Men jag kör på i flera knop ändå ...

Ett stort tusen tack för alla grattis

kommentarer ang mitt förlängda vik !!!!

Ha det fint


 


Ps , måste få visa skylten jag såg på Ikea igår !!!

Passar mig som ett nötskal , jag mina raggisar från hemvärnet ;0)


 

 
 
Jessica

Jessica

23 januari 2012 18:53

Låter som en bra helg trots förkylning.
Ser fram emot lite före- & efterbilder. Spännande!
Krya på dig nu, snart är det ju födelsedag på gång om inte jag minns fel! :O)

P.S Vilken underbar snögubbebild!

http://jesson.bloggplatsen.se

anette

25 januari 2012 14:08

Jodå du har så rätt , vi har ju bara ett par dagar mellan våra " dagar " hihi !!!

 
Linda

Linda

23 januari 2012 20:57

Nämen stackare som fortfarande är förkyld. Usch vad denna vinters förkylning är långdragen! Hoppas du piggnar på dig snart vännen.
Vilken jättefin vinterbild!! Och snögubbe såklart! Kan tänka mig att kidsen blev bra glada när snön kom till skåne? :)

Kramar
Linda

http://www.smyckenbyell.blogspot.com

 
Primrose

Primrose

23 januari 2012 22:22

Skylten passar mig också, har varm vetekudde under fötterna i sängen ,-)
Har snö vi oxå, härlig snögubbe med barn! ,-)))
Herregud va kul shopping ni gjorde. Massor!
Du får Krya på Dig och försöka vila upp dig ändå, även om du inte har feber, så ner i soffan, nåt varmt och en härlig bok, sen sover du en stund, kan behövas ,-)
Ha det fint! KRAM från mig Primrose ,-)

http://penandparchment-penandparchment.blogspot.se

 
Linda

Linda

25 januari 2012 12:19

Nämen, kom inte min kommentar fram på detta inlägget? Där jag skrev om snögubbebilden? Konstigt..
Tror blogspots kommentarsfunktion har varit lite upp o ner på sistone.
Iaf, jättehärlig bild på kidsen och snögubben!!

Kramar
Linda

http://www.smyckenbyell.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards