träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 28 januari 2012

Lördagsmys

Av anette - 28 januari 2012 17:00

 


Satte mig ner med en kall Sheridan o pustade ut , har fejat idag med , ni kan tro det börjar se ut som ett hem igen ....

Mycket har fått stå till sidan nu när mina lediga fredagar försvunnit , men men ... jag måste ju erkänna att det gör inte så himla mkt , älskar att vara på min arbetsplats. Ja så pass att jag fick en tår i ögat när jag insåg hur fäst man kan bli vid andras barn ... o kollegor ... tänk nu är det snart bara 1 mån kvar på viket !!! Det känns så naturligt att styra kosan dit på morgnarna ju !?!

Idag har det åter varit hockeymatch.Bägge lagen kämpade väl o tösen hade en vinst med sig hem i fickan ;)


Kalvsteken är i ugnen , gubben är o hämtar hem tösen o grabben är hos grannen , en bra dag o jag känner mig lycklig ( även om man blir ett år äldre i morgon ......... )


Ta hand om ER fina


 

 
 
Ingen bild

SMEDEN

28 januari 2012 17:22

Karlslok som jag är har jag ju lite o inget vett alls.... MEN, Hur lite/mycke fyller du?

anette

28 januari 2012 18:01

Du e go du ;)

 
Primrose

Primrose

28 januari 2012 19:01

GRATTIS i förskott ,-)))) Hoppas du får en härlig födelsedag.
Bra att du stortrivs på ditt jobb!
Mys på i nystädat hem O Sheridan,det är gott det!
KRAM KRAM från mig Primrose ,-)

http://penandparchment-penandparchment.blogspot.se

 
Jeanette

Jeanette

28 januari 2012 23:28

Visst är det härligt när man har ett jobb som man stortrivs med :-)

Sv; spets betyder 13 år!
Kram

http://jeurima.blogspot.com

 
Jessica

Jessica

29 januari 2012 14:30

Gott med Sheridan's! Det var längesen...

Har ju redan grattat lite här och där, men det tål att sägas igen; grattis på din födelsedag! Hoppas den är kanon! :)

http://jesson.bloggplatsen.se

anette

29 januari 2012 16:51

Visst e den go , näst intill förrädisk ... nivån sjunker snabbt i den flaskan hihi !!

 
linda

linda

29 januari 2012 14:44

Såååå om jag förstår rätt så är det din födelsedag idag? STOOOOORT GRATTIS kära du, hoppas du har en jättefin dag!!

Jamen visst är det härligt när man trivs på jobbet. Man spenderar ju så mycket tid där så det är välbehövligt. Kan tro att du fäst dig vid barnen och kollegorna nu. Hoppas du får fortsätta sen iaf, är det något bestämt?
Förresten, är Sheridan gott? Vad smakar det typ? det såg ju himla gott ut men jag har aldrig testat.

Kramar
Linda

http://www.smyckenbyell.blogspot.com

anette

29 januari 2012 16:50

Tack vännen !!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards