träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 29 januari 2012

Blommor & silikontuttar

Av anette - 29 januari 2012 16:51

Här blev jag firad med både kaffe på sängen o små blöta pussar. Jag är ingen stor fan på sängkaffe tyvärr ..... tog brickan med mig ut till köksbordet o myste där. Jag har blivit gratulerad på både det ena o andra stället , WF & FB , och här på bloggen !!!

Födelsedagen ska vara lite speciell tycker jag !! Tack alla för de fina gratulationerna.

Barnen hade själva fått köpa sina presenter , ja grabben var själv i affären igår !!

Av honom fick jag en mugg med mitt namn samt en grytvante i silikon , Jag kallar dem för silikontuttar hihi !!

Av tösen fick jag badsalt samt en stooor badbomb !!!

Super fina presenter då de var valda från hjärtat !!

Sen kom sys o systerdotter , ett par silikontuttar till , kökskniv o knivslip !! Bra o vettiga saker.

Av svärmor fick jag tulpaner , Hon känner mig , får tulpaner varje år !!! Min favorit !!


       

 
 
Linda

Linda

29 januari 2012 19:10

Såna silikontuttar har jag också! ;) De enda sillisar som finns här haha ;)
Vilka gulliga presenter du fick av barnen, det var nog noga uttänkt :)
Och vilken vacker bukett! Låter som en kanonbra födelsedag!

Kram kram
linda

http://www.smyckenbyell.blogspot.com

 
marmor

marmor

29 januari 2012 19:55

Grattis på födelsedagen! Hipp Hipp Hurra<3
Ha en fin kväll!
Kramisar<3<3<3

http://marmor.zoomin.se

 
Primrose

Primrose

29 januari 2012 20:07

GRATTIS på sjävaste DAGEN ,-)))
Jättehärliga presenter!
Håller med tulpaner tycker jag också mycket om!
Ha det fint, KRAM KRAM Primrose ,-)

http://penandparchment-penandparchment.blogspot.se

 
Jessica

Jessica

29 januari 2012 20:09

Hipp hurra! Vilka härliga presenter du fått. Härligt att du blivit så uppvaktad på din dag. Fantastiskt vackra blommor - mmm. Titta och njut! :o)

http://jesson.bloggplatsen.se

 
Bella - Ung mamma

Bella - Ung mamma

7 februari 2012 10:02

Ååh vilka fina saker du har fått!

http://IsabelleNojd.blogg.se

anette

7 februari 2012 19:18

Tack för titten ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Skapa flashcards