träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 30 januari 2012

Dagen efter ...

Av anette - 30 januari 2012 18:24

 

... kan te sig olika ut , jag började dagen med att få ett härligt skratt !!


Hihi , tänk vad en rubrik kan skapa nyfikenhet !!!

Antal besök har varit sisådär sen jag började arbeta . Man e ju inte lika flitig dvs .....

men gårdagens rubrik lockade lite fler läsare haha !!!

Ärligt talat , hur många av er trodde att jag fått bh inlägg i silikon av gubben i present ????

Så härligt att få höra det !!


 

 
 
Linda

Linda

30 januari 2012 19:52

Hahaha, ja "rätt" rubrik kan verkligen locka läsare :)
Jag är inte heller lika flitig med bloggen, men det är ju sådär upp o ner beroende på lust, om man har mycket annat osv. Och det är väl så det ska va :)

Kramar
Linda

http://www.smyckenbyell.blogspot.com

 
Jessica

Jessica

31 januari 2012 06:14

Säljande rubriker är a och o. Märkligt dock att "blommor" drar så många besökare för det kan väl aldrig vara så att det är ordet "silikontuttar" som är så lockande? ;o)

http://jesson.bloggplatsen.se

anette

1 februari 2012 16:32

Nä , absolut blommorna ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards