träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 20 februari 2012

Sprudlande känsla

Av anette - 20 februari 2012 20:32

Shit vilken endorfin fest jag just varit på !!!

Det var så roligt att få dansa Zumba igen , ni anar inte !!

Följde med min svägerska igen o fick dansa för en ny instruktör. Har ju slutat på zumban här i byn ...

Det bubblar i hela kroppen , tjoohoo :0)


 


Tänk vad träning kan få en att må så bra ...... nu hoppas vi att träningen kan forma denna skånska val :0) ..... många kilo extra sen jag slutade röka som ska bort !!

Nu ger vi järnet !!

Tack Anette för tillfällena , jag behöver det !!


 

 
 
Mariette

Mariette

21 februari 2012 11:21

Vad roligt! Jag vet känslan! Jag har tagit hem zumbadvd nu och tänkte testa hemma. Är det kul så kanske jag också börjar. Ligger nära till hands, man inspireras av ditt inlägg.

Trist det där med dina danstjejer. Det verkar inte som att en del inte förstår hur mycket tid som ligger bakom dessa få minuter =( Hoppas du klagade rejält, jädra nonchalant!

För vår del så gjorde Sydsvenskan ett reportage om tjejerna inför lördag, så jag tog kontakt med dom i morse. Det kommer inte att leda till något men svt ska inte få komma undan med detta. Det berör dessutom alla som betalar TV-licens. Tränaren tar ju betalt ändå, skräddarsydda kläder som inte ska användas o.s.v

http://mariettesrora.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards