träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 22 februari 2012

Ordning i torpet !

Av anette - 22 februari 2012 16:35

Jag vill hinna så mkt hela tiden , men man får prioritera !

Mina matsedlar funkade bra , men jag hittar inte en bra dag att fixa o hinna med inköpen !!

Nu har jag kommit igång med träningen igen o vill verkligen träna så ........

nu är .....


 


Tänkte ge citygross en chans , har ju haft Linas matkasse tidigare !!

Tjohoo , " glad igen " :0)


Nu håller jag sportlov , o ska passa på o mysa med mina egna barnen fniss


 

 
 
Primrose

Primrose

22 februari 2012 17:36

Kanon! ,-)
Det är ju bra så har du tid för annat! Inte mycket tid över annars i en vardag där allt ska hinnas med. det gör du rätt i ,-)))
Jo där vi bor har dom ordnat så att när vi nått en viss ålder får vi kolla gratis om man har tarm eller ändtarmscancer!
Det var inget jag visste om, innan kuvertet kom!
Det är ju nåt bra,nåt att vara tacksam över OM man nu inte är SÅ NOJIG som jag är.
Så jag får tvinga mig!
Allt gott till dig O fam. KRAM KRAM Primrose ,-)

http://penandparchment-penandparchment.blogspot.se

 
Jessica

Jessica

22 februari 2012 20:50

Hade man inte varit så kräsen så... ;o)
(Här blir det inget mer tränat på ett tag - som vanligt när jag pratat med läkare. Jag kör, de bromsar!)

http://jesson.bloggplatsen.se

anette

22 februari 2012 21:47

Gud sååå trist , jag hoppas verkligen de hittar felet med din axel !!

 
Sofia - ett bättre du

Sofia - ett bättre du

23 februari 2012 10:44

Det där med matkassar är ju grymt emellanåt, och kul att få en massa recepttips på grejer man kanske aldrig skulle ha lagat ändå. Vi har haft matkassar med jämna mellanrum, men slutar ofta på grund av att jag tycker de allra flesta rätter tar för lång tid att laga.

Hoppas kassen smakar bra!

http://ettbattredu.se/blogg

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Skapa flashcards