träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 23 februari 2012

Älskade mamma

Av anette - 23 februari 2012 08:58

 



Det sägs att tiden läker alla sår , nja snarare lindrar dem ..... den senaste månaden har jag saknat mamma otroligt mkt. Satt o tittade igenom våra bröllopsfoton o såg en glad mamma !

Det är idag 7 år sen hon lämnade jordelivet. Sången får mig alltid att minnas henne , Emely Svensson sjöng den i kyrkan !

Vila i frid mamma   

 
 
Primrose

Primrose

23 februari 2012 11:44

Så FINT foto av din mamma,snygg kvinna var hon.
Att tiden läker alla sår,tror jag inte på, Men att man till slut lär sig leva med saknaden.En vacker bild i en av dom härligaste stunder var det säkert för henne,eftersom det var ditt bröllop!
Så sorgligt att hon inte fick vara med mycket längre.
STOR KRAM till dig Anette.
Låten är vacker!

http://penandparchment-penandparchment.blogspot.se

 
Jeanette

Jeanette

23 februari 2012 20:21

Fin bild med äkta glädje!
Förstår hur du känner, min pappa dog för snart 13 år sedan, och ibland känns det som i går. Bara tanken på vår sista kram får ögonen att tåras . Jag tycker fortfarande att det är så overkligt, och orättvist. Det är klart att det finns både lättare och svårare stunder, men en kär människa finns alltid i ens hjärta!
Kram och ta hand om dig

http://jeurima.blogspot.com

 
Aspiga Celine

Aspiga Celine

24 februari 2012 08:29

Vilket underbart teckensnitt du har. Vad heter det?

Så glad att du har fina minnen av din mor.

http://phantazia.blogg.se

anette

24 februari 2012 08:53

tror den heter ambrosia :)

 
Jessica

Jessica

25 februari 2012 15:41

Vilken underbar bild på din mamma! <3

Å en ny snygg header sen jag var inne sist. Mm-mm-mmm! Jätteläcker, Anette! Thumbs up!

http://jesson.bloggplatsen.se

anette

25 februari 2012 16:09

Tack söta du !!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards