träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 24 februari 2012

Leave me be ...

Av anette - 24 februari 2012 06:47

#"¤//(=?(?(/&%&/&)(=(""#¤#¤%&%"#"#" ......... japp så kunde det låtit ur munnen på mig när som helst. Varför får man inte sova när man för en gång skull inte har ställt klockan ???? två ynka sportlovsdagar o inte fick man sova grrrrrrrrrr .....

Jag har vaknat på fel sida kort sagt. Det är en  .....

" Låt mig va dag " .........

Det värsta är att jag VET att jag är så jädrans låååååångsint .

Snart hällt i mig en halv kanna kaffe , lika bra att komma igång o städa toaletterna kanske ??


Ha en bra dag o ni .......


 

 
 
Nancy A-C-M

Nancy A-C-M

24 februari 2012 07:29

Vi får hoppas att dagen trots allt blir toppenfin, kramar till dig, <3

http://nancy66.se

 
Jeanette

Jeanette

24 februari 2012 20:16

Oooj, då håller jag mig borta ;-)
Kram

http://jeurima.blogspot.com

anette

25 februari 2012 08:21

Hihi , så farligt var det inte .... blev så arg hihih

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Skapa flashcards