träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 27 februari 2012

Manuella svängdörrar ;0) ....

Av anette - 27 februari 2012 20:29

..... har vi här hemma på måndagar verkligen ;0)

Vi jobbar till 16:00 bägge två , när jag kom hem var gubben o tösen typ på väg ut genom dörren då hon hade tjej hockey. Jag fick en mysig stund med grabben. Vi läste o spelade lite spel . Sen fick jag fixa käk till familjen. När de kom hem satte de sig o åt , jag gjorde mig i ordning o for på Zumba träning. Sen var det till att sätta gasen i botten hem. Fick en snabb puss i svängdörren då gubben skulle på sin hockeyträning !!! Tack gode gud att inte alla dagar är sådana !!!

Hur har er dag sett ut ??


 

 
 
Primrose

Primrose

29 februari 2012 11:49

Måste bara kommentera,jättefina bilder på dig!
Jag är hemma ,går ute med hundar, gubbeb jobbar,kommer hem.
Sen är vi hemma. En dag i veckan har jag min lerkurs,men det är ju bara 10 gr!
Ändå hinner jag inget,vill måla mer och greja med lera mer!
Men Måndagar hos er ,-))) ja svängdörr som du skriver,var ett passande namn ,-)))
Ha det fint!
KRAM KRAM Primrose ,-)

http://penandparchment-penandparchment.blogspot.se

anette

29 februari 2012 14:09

Tack söta du , jag e inte vidare fotogenisk men gillar att bjuda på en bild då o då ;)
Det finns så mkt man vill o ibland önskade man fler tim på dygnet !
Ha det bäst
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards