träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 8 mars 2012

Än finns det hopp ;0)

Av anette - 8 mars 2012 14:40

Tänk ..... jag har aldrig utgett mig för att vara en bullmamma - hade gärna varit , men kryss i taket !!

Idag slängde jag o grabben ihop muffins med smak av citron o nougat o en jordgubb i mitten ;0)


 


Vi mätte lite fel när vi tog bakpulvret , men i övrigt var de hur goda som helst !!!

Ibland är det bra att vara krasslig o hemma !!

 
 
Primrose

Primrose

8 mars 2012 15:17

Ja det finns det positiva med det med!
Bak är inget för mig,visst nån gång,men det här lät ju jättegott,mums! ,-)))
Citron o nougat ,-) Favorit smaker!
Jordgubbe är ju inte fel det heller,får nog prova ,-)
Ha det fint, Och spar några till gubben och dotter ,-))))
Synd att du bor långt bort! Du klarar dig ,-)))
Primrose ,-)

http://penandparchment-penandparchment.blogspot.se

 
Primrose

Primrose

8 mars 2012 19:37

Har redan svarat på utmaningen, men väljer inte 5 st, utan skrev att det är frivilligt att anta! Men går nu till bloggvänner och skriver till dom alla om utmaningen,hoppas att nån hoppar på den ,-)))
Ha det gott,KRYA på ER! KRAM KRAM Primrose ,-)

http://penandparchment-penandparchment.blogspot.se

anette

8 mars 2012 19:54

spännande , kikar över genast ;)

 
Jeanette

Jeanette

8 mars 2012 21:12

Låter smarrigt!

http://jeurima.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards