träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 16 mars 2012

Happy but yet so insufficient

Av anette - 16 mars 2012 17:51

Livet är bra orättvist , man kan slita och dra på ...

men inte blir det bättre för att man klagar ...

nej bit ihop ,le ... det är vår !!!

Har känt mig sprallig inombords precis hela dagen , tänk vad lite sol kan göra. Det var ju så ljust o fint när man steg upp i morse , bara det blev man glad av. Nu e det dax att släppa ut lite mer av sprallret , det är ju fredag !!!  Jodå , det finns lite kvar ;) vänta ni bara !!!

Jag tog mig en löprunda ... hm ... what can I say .....

Det känns skönt att det är gjort. Nu ska jag hälla upp ett glas rött ....

sen blir det familjemys för hela slanten ;0)


Jag bjuder er på lite vårkänslor som jag fick av barnen igår . Undras var de fann dessa ...


 



Önskar Er Alla en toppen fredag !!



 



 
 
Primrose

Primrose

16 mars 2012 18:41

Söta blommor! Grannens trädgård ,kanske....!!!
Nej,skojar bara! ,-))))
Sitter med ett glas rött framför datorn ,-)
Idag var det första dagen på länge det var mulet och kallt!
Härligt att ni mår bra, att du har sprall i kroppen,...... SÅ njut av Helgen med familjen ,-)
KRAM KRAM Primrose ,-)

http://penandparchment-penandparchment.blogspot.se

 
Agneta

Agneta

17 mars 2012 17:07

Fin blogg! Kikar snart in igen:-)

http://www.agbl.wordpress.com

 
Mariette

Mariette

18 mars 2012 11:57

Helt rätt och riktigt, inget blir bättre av att vara en sur-fis. Goa barn som kommer med blommor, sånt uppskattas =).

http://mariettesrora.blogg.se

 
Jessica

Jessica

18 mars 2012 14:40

Åh, härliga, vackra, underbara snödroppar... Mmmm, jag njuter! :o)

http://jesson.bloggplatsen.se

 
Gunilla

Gunilla

19 mars 2012 22:35

Hej där! Tittar in för att säga hej! Hoppas det är så bra det kan vara!! /Kram

http://www.kol-patienten.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards