träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 25 mars 2012

Reunion

Av anette - 25 mars 2012 17:35

Tänk er känslan av att ni stiger in i ett rum med en sisådär 40 människor som du egentligen känner så väl , enda nackdelen är ju att man inte kunde minnas alla ansikten. Vissa skolkompisar var klockrena, de såg precis likadana ut nu som då .... bra eller dåligt ??  Andra hade bytt hårfärg , några såg ju så jäkla fräscha och unga ut,

och vissa kan jag fortfarande inte komma ihåg ..... hur konstigt är inte det ?

Vår klass hade en egen liten träff innan vi tillsammans begav oss till folketspark för att sluta upp med de övriga från skolåren , tänk 26 år sen man sa tack o adjö till högstadiet.

Shit vilken kväll , helt oförglömligt , det dansades , pratades gamla minnen , ja både bra & dåliga o det skålades till höger och vänster !!! Sitter fortfarande o suger på karamellen ;)

En kväll att minnas !!!

O för er som undrar satt skorna på fram till middagen ;0) ,

sen åkte ett litet mer dansvänligt par på hihi , jag har fortfarande ont i mina fötter ..... sen om det var på grund av skorna lr dansandet förtäljer inte denna historia !!


 



 

 
 
Ingen bild

Piroska

25 mars 2012 19:03

Låter bra att det var en kväll att minnas!=) Alltid kul att träffa människor man inte träffat på många år!

anette

25 mars 2012 19:54

Så kul när du kommenterar !!!
kram , ses i morgon

 
Jeanette

Jeanette

25 mars 2012 20:58

Du måste ju tillhöra den fräschare halvan!?! Snygging där :-)
Det låter superkul,
Kram på daj

http://jeurima.blogspot.com

anette

25 mars 2012 21:12

Hihi så sa Syrran med - sträcker på MIG ;) kramizzz

 
Mia

Mia

26 mars 2012 09:15

Kanon snyggt !!

http://lill-mia.bloggplatsen.se

anette

26 mars 2012 18:23

Tackar tackar ;)

 
Mariette

Mariette

26 mars 2012 15:58

Du måste ha varit en av dom som tillhörde ung och fräsch-delen =) Sååå jädra snygg!!! och du hittade skorns med stort S kan jag säga.

Jag har aldrig varit på någon återträff men hade nog tyckt att det hade varit lite pirrigt. Man har ju ändrats en del (var 29 år sedan för min del)och jag tror att jag skulle fundera ganska mycket på vad jag har åstadkommit så här långt. Sen hade det ju varit spännande klart att höra hur det har gått i livet för de andra.

http://mariettesrora.blogg.se

anette

26 mars 2012 18:22

Tack söta du , kände mig lite läcker hihi ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards