träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 28 mars 2012

Peekaboo

Av anette - 28 mars 2012 16:07



Jodå jag lever ;0)

Men det känns som jag förlorat ett par timmar per dygn.

Påsken ligger runt husknuten o lurar o det börjar bli dax att plocka fram kvast o kittel.

Mycket man vill hinna mer så här på tidiga vårkanten ...

Många tankar som gnager , en del som bara måste tas itu med även om det känns både på det ena och andra viset , hm ..... beslutsångest ???

Har varit ute o rensat tomten på leksaker och annat som lätt får luft under vingarna. Det har skvallrats om en storm som är på väg , och jag kan säga att studsmattan ser

oroväckande levande ut !?!

Nähä , dags att fånga kvällen ;0) ............... catturare la sera


 

 

 
 
Fnulan

Fnulan

28 mars 2012 19:53

Ja du den där timmen saknas fortfarande! Men vi får den snart igen!
KRAM

http://fnulan.se

 
Jessica

Jessica

28 mars 2012 21:03

Vilken fin bild, Anette! =)

Beslutsångest... Vadan detta?

Ska vi göra sällskap till Blåkulla eller? Jag kan ta svängen förbi dig med min kvast och hämta upp dig om du vill? ;o)

http://jesson.bloggplatsen.se

anette

29 mars 2012 20:22

Tack vännen , kul att leka med kameran !! Har mailat dig

kramen

 
Gunilla

Gunilla

28 mars 2012 22:33

Hej där! Tittar in så här i mitten av veckan och säger hej!
Kram /Gunilla

http://kol-patienten.blogspot.com

anette

29 mars 2012 20:21

Snäll som alltid kikar in ... lovar besöka dig inom snarast ;)

kramen

 
Primrose

Primrose

29 mars 2012 12:04

Ha haha ja en studsmatta vill man inte ha i skallen!
Till helgen väntas väl snö också.....har jag hört nåt om!
Du får ha det så fint, tur du påminde mig om Kvasten,-)))) Tiden går så fort..
KRAM KRAM Primrose ,-)

http://penandparchment-penandparchment.blogspot.se

anette

29 mars 2012 20:21

jag vill INTE ha mer snö !!!
kram kram

 
Ingen bild

Piroska

29 mars 2012 19:25

Såja den värsta blåsten avklarad och nu är det snart helg igen. Ses imorrn, kram!=)

anette

29 mars 2012 20:20

Det gör vi vännen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards