träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 21 april 2012

En liten hjulbent gubbe i ....

Av anette - 21 april 2012 17:57

................... röd kroppskondom !!! Kan ni visualisera ???? Det var det lustigaste jag sett på länge , o inte nog med den röda sparkdräkten , han hade knästrumpor o de där fula cykelskorna med en stor kloss undertill ! Där var inte bara EN utan 6 - 10 st !!!

Sen går han bort till kissträd nr ett , hivar ut den ...... och passar på o klia sig i arslet !!! Jag hann inte reagera med att få fram kameran , annars skulle jag minsann präntat honom på bild !!! Men några tog jag hihi ......

Och på två RÖDA sekunder stod där tre till ..... snacka om att kissa i kors. Vet de om att det är 800 spänn i böter. Jag skulle bytt skepnad , tagit köpliste blocket och gått ut o skrivit boter !!

Vad är det som händer tänker ni nog nu ...... Åstorp CK har haft en cykeltävling denna helg o i vanlig ordning förvandlas parkeringen utanför oss till en gratis campingplats med fria urinerings möjligheter i en naturvänlig o öppen miljö !!!!

Undras om det framgår när man anmäler sig till deras tävlingar ...

" Passa på nu , cykeltävling i helgen , bo gratis på en av Åstorps trevligaste campingställen , duschmöjligheter i källare , urineringsträd i det fria och trevliga grannar ;0) !!!

Det ska mkt till innan mina små röda börjar trycka på , men var säker på att det kommer skickas en del mail åt diverse håll !!!


 

 
 
Ingen bild

Anneli

21 april 2012 18:32

Hm det va ju fräsch i morse frukost på bordet o gratiskissande campare på parkeringen:)
Bra bilder!!

 
Primrose

Primrose

21 april 2012 21:10

Det är konstigt att det manliga släktet har så lätt för att bara slänga ut..............man blir fundersam. På vägarna står dom ibland vända MOT trafiken!?
Inte kul i närområdet, förstår dig!
Ha en skön Söndag! Primrose ,-)
Såg nu att jag hade ju skrivit en gång innan i din blogg, blev osäker där!!!

http://penandparchment-penandparchment.blogspot.se

 
Jessica

Jessica

22 april 2012 16:33

Vilka pissenissar! Dags att spola av parkeringen nu efter helgen då?

http://jesson.bloggplatsen.se

 
Mariette

Mariette

23 april 2012 17:00

Hahaha, jag hade dött av grin =) Hoppas du slängde någon go kommentar till dom

http://mariettesrora.blogg.se

anette

23 april 2012 20:38

stod ju med kameran haha !!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards