träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 29 maj 2012

Oh oh det hänger i luften ...

Av anette - 29 maj 2012 06:15

Det är riktigt mörkt ute , jag menar

inte nattsvart utan dåligt väder mörkt ......


Från 18 graders morgon värme till ynka 12 grader , grå himmel och allmänt trist :0( De har lovat regn denna tisdag o för en gång skull har de nog rätt. Regnet hänger i luften ....

Känns lite trist nu när sommaren kommit igång , sandalerna är framplockade o poolen fylld ....


Men , för att vända det till något positivt hinns det ju med en massa inomhus som stått till sidan för det fina vädret eller hur ??

Och alla blommor som fått blomma ut i värmen !!!


 

 
 
hannah gustafsson

hannah gustafsson

1 juni 2012 14:58

denna bloggen var RIKTIGT BRA!!!!!!!!!! jag bara ÄLSKAR den! jag kan sitta och läsa din blogg JÄTTE LÄNGE så du bara vet det! ;)
men jag skulle ändå tycka att det var roligt med BESÖK på MIN blogg även fast min är mycket sämre, men komentera gärna vad du tycker då! (om du vill såklart). hoppas vi ses <3

http://flawwerh.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards